Friday, February 17, 2012

kaktuszos Valentino...



...azt mondjak csak akkor er valamit, illetve anelkul nem er  semmit, ha nem faj, ha szeretik az embert.Akik regota egyutt vannak kitalaljak egymas gondolatat is.Megtapasztaltam szamtalanszor.Boritekot varrtam levellel.Boritekos viragmagokat kaptam.:) Imadom.
Nem szoktam dicsekedni az ajandekokkal, amiket kapok, csak neha neha.
Ez, amit most kaptam, annyira bájos, nem szerettem volna  a blogbol kihagyni.Mini Arizonam lesz..a valosagban atlag ember magassaguak ezek a kaktuszok, nemelyik magasabb is, es ha jol csinalom itt lesz nekem a makettje.
Arra jarva szerettem volna, ha egy kisebbet kiasunk:D hat igen, ilyen novenyimado vagyok...de ertelmetlen lett volna, az ottani klima, para, talaj osszetetel az optimalis, a vilagon egyedul.Hiaba astam volna ki, hozom el, elpusztult volna.
Ilyen kicsiben talan sikerul majd, nem tudom biztosan, mert probaltam mar.Egyszer volt egy kaktuszom, amikor kaptam 10 cm magas, egy meter folottire nott ...el kellett utaznom 2 hetre, es mire visszajottem beteg lett.Anyukam beszelt a  viragokhoz ontozes kozben.Azonnal tudtam hianyoztam a kaktusznak, es mar akarmit csinaltam , nem lett jobban.Amivel melyen nyomot hagyott bennem, probaltam helyet keresni neki, ujat, talan az segit.Ahogy folemeltem, hozzam dolt, es az ajkam megszurta.Nagyon fajt, de utana napokig olyan duzzadt ajkakkal jartam, hogy sokan kerdeztek hogy csinaltam, sexy volt nagyon:D Terveztem is, hogy nyitok ilyen kis mellekbizniszt, ajakduzzasztas, szinte semmi befektetessel.Persze csak jatek volt, de jokat mulattunk a lanyokkal.


Szeretem a kaktuszokat nagyon, a kulonleges formajuk, a csodalatos viragjaik, es a szurasuk , amivel olyan erzest valtanak ki bennem, mint neha egy ember, nyomot hagy, felejthetetlen , fajo, de edes fajdalom ez.
Es mivel mindig szeretem megosztani, amim van, igy egyik kaktuszmagos boritekot elpostazom , ha valaki hasonloan szereti a kaktuszt , mint en.Ha meggyoz egy kaktuszos tortenetevel, sorsolas nelkul.



10 comments:

  1. Milyen jót mulattam magamon, így ezen a hajnali órán.. Kinyitottam a blogodat, s lestem az új bejegyzésedet...Olvasom a címet: Kókuszos Valentino, na mondom ez valami jó kis recept lesz, pláne meg kókuszos, jujj de jó...
    Persze aztán rájöttem, hogy valószínűleg nem teljes még az ébredésem, hogy így félreolvasok:DD

    Tetszett történeted, anyum is mindig meg van győződve, hogy hiányzik a virágainak, ha nincs itthon...

    Kellemes hétvégét!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En meg azon, hogy milyen erdekes latvany lenne, ha valaki kaktuszos sutit enne:D fajdalmas:)

      A noveneyek elnek, fontos a hang nekik, es valaki kaktusz szakertotol hallottam, hogye z a kaktuszoknal kulonosen ervenyes!

      Szep hetveget Neked is!:)koszonom!

      Delete
  2. Én Spanyolországból kaptam egy kiásott kaktuszt, átutazta a fél világot, s most 80 cm körül van.Él és virul, cserépben van, kb 4. éve dédelgetem. Télen a pincében pihen , s tavasz végén felhozzuk Nagyon nagyot hajtott, remélem továbbra is szeret nálunk.
    A kisunokám, Andris, gyűjti a kaktuszokat, mindegyikre nagyon vigyáz. igen szereti a növényeket, szívesen bíbelődik velük, pedig még csak 9 éves lesz!:)
    Száp hétvégét Neked!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva Kedves!

      Az itteni idojaras olyan viszontagsagos, hogy sajnos nem tartos, ha van is egy ideig kaktuszom.Most nem panaszkodom, mert az idei tel igazan kegyes, de maskor ilyenkor itt vegig -20 -30 is van tartosan.Tudom, hogy most otthon is kemeny , de nagyon ritka megis.

      Ugy latom megvan a tokeletes kis emberkem, akinek ajandekozhatok egy boritekom kaktuszmaggal, a kisunokad!
      Kerem szepen a cimed, es adom postar, hogy o is olyan lelkesen ultethessen, ahogy en fogok:)

      szerenyke@yahoo.ca

      szep hetveget! puszi!

      Delete
  3. Én épp a napokban tettem fel egy postot egy katusszal teli tálról, amit a barátnőmnek készítettem el. (8-9 fajta kaktusz van benne) Amikor meglocsolom, mindig arra gondolok, hogy milyen jó érzés lesz majd odaadni neki. Sok olyasmit olvasok amúgy, hogy soha ne adj és ne fogadj el kaktuszt, mert elromlik a kapcsolat.... Te mit gondoldsz erről?

    ReplyDelete
    Replies
    1. okvetlenul meg fogom nezni azt a postod!

      Nos, en eddig csak a ferjemtol kaptam kaktuszt, vagy magamnak vettem.Igy nem tudom mennyire igaz az allitas, de hinni nem hiszek benne.
      Voltak mar nehezsegeink, tuskek is, de kijottunk belole kaktusszal vagy anelkul:) a mini kaktuszok egyebkent nagyon nepszeruek, es sokan gyujtik, nem hiszem, ha valaki kap egy ujabbat a kollekciojahoz, ettol romalan a kapcsolatuk.Nyugodtan keszitsd a baratnodnek, orulni fog nagyon!
      Ha neha vannak is nezetelteresek, legyen az barmilyen nemu kapcsolat, a kaktusz csak emlekeztet, szurasok , kisebb fajasok nelkul meg nincs elet, aki ilyet allit, nem mond igazat!

      koszi, szia:)

      Delete
    2. Kedves Agnes,

      ujra csak reply-ra tudok irni,de nem baj.Csak meg kell varnom,amig te irsz valakinek:)
      Penteken megerkezett a leveled,a kis aprosagokkal:)
      Koszonom szepen,nagyon kedves vagy.
      Egy kis tarsasag volt epp nalunk,edesanyam nevnapjat unnepeltuk,igy meg nehany ember megkostolta a szivecskeket:)

      Kaktusz tema.Imadom oket,van belole jo nehany,egy idoben gyujtottem oket.Testverem gyerekei nalunk nyaraltak,egy nap 3 labdat vettunk,mert "Eniko,az imadott kaktuszod megint kiszurta a labdat"es kellett adnom a penzt,hogy szaladjon a boltba:)
      Most egy szines kaktusz van az asztalomon,az egyik szivet melle szurtam:)

      Kellemes napot,es meg egyszer koszonom szepen az ajandekot!

      Pusszantasok,

      Eniko

      Delete
    3. Eniko:))nagyon orulok, a kis szivecskek akkor szo szerint osztodtak:)
      Kulon kosoznom, hogy megirtad!

      A kaktusz tema ismeros, marmint a labda!:)az a kaktusz a szivecskevel, az en szivembe is beletalalt most:)kedves vagy!

      puszillak, szep vasarnapot!:)

      Delete
  4. Kedves Ágnes!
    Nagyon boldog vagyok, és az unokám is , hogy kap egy lehetőséget, kis kaktusz nevelésére. Kerestem hozzá egy kedves mesét neki, . Köszönjük szépen a jószívűséged!:)
    Szeretettel:Éva és Andriska

    ReplyDelete
    Replies
    1. En is koszonom Eva:)igazna nagyon kedves vagy.Magrol ultetni mindnig erdekes, meg felnotteknek is, plane gyereknek mekkora orom lesz!:)Adni pedig nagyon jo:)

      puszillak Eva, es Andriskat is:))

      Delete