Friday, December 28, 2012

ushanka...



...megigezett a latvany a havas esteben, amikor kiszallt a vonatbol, fejen ushanka, kezen muff, havazott gyongen, kulon pelyhenkent lehetett kovetni a hoesest, olyan szep volt.
Bar az iden is megjelent uj feldolgozasban , de en megis csak vele maradok, Sophie Marcieuval.Raadasul a mostani feldolgozas eppen azt vette el, amit a film ad, a latvanyt, a kepeket, a tajat.Szinpadon jatszodik az egesz, ahogy olvastam.Anna Karenina.
Egyik legkedvesebb regenyem, amely persze vetekszik a filmmel, de en filmen is nagyon szeretem.Badarsag egyebkent is hasonlitani a ket mufajt, mig az egyik a szavakkal jatszik, addig a masikban a latvany beszel, Petervar, a winter white orosz videk.
Es hogy visszaterjek a kezdomondatomhoz, azota szerettem volna ushankat, gyermekkoromban nagy divatjat elte.
Most akkor van mar nekem is, mai ajandek, egeszen varatlanul kerult elem, osszesen ket darab volt a nonel, ahol meglattam.Ket egyforma, ami konnyitett a dontesben.
Mar csak egy muff(kezmelegito) re vagyom, es persze hozza a hora, lehet szep, csondes orias pelyhu, de viharos is, csak szeretnem atelni azt, hogy igy ebben setalok, milyen lehet...
milyen lehet egy kicsit Annanak lenni, mert ugye a tortenet, a regeny, az minden norol szol kicsit...



* ez nagyon tetszik, mert taska is egyben, neten talaltam