Wednesday, December 26, 2012

legkedvesebb ajándék...

 
..regi filmekben lattam mar agymelegitot, egyfele teglat is hasznaltak.Folforrositottak,  betettek a takaro ala, majd  jo meleg agy varta az aludni terot.
Nem vettem meg eszre uzletekben, pedig ahogy elnezem kulon divatjat eli, a bojtos megkotojevel.

Ebbe forro vizet kell tolteni, ugy betenni az agyba.Bar en nem vagyok fazos,de megis nagyon orultem ennek az ajandeknak, kulonleges.
A masik a mozsartoro, ami ugyan nem rezbol van, fabol, de az alakja es ugy egyaltalan nagyon tetszik.Benne volt a mozijegy meghivoval, amit szinten kulonlegesnek talaltam.


A legkedvesebb ajandek otvozete az osszes egyutt, hogy van kivel megosztani az unnepet, hogy jo hangulatban mehettunk moziba, a monopolis csatak, ahol szallodak tulajdonososa lehettem, ha csak jatekbol is.

A jo , finom etelek, a behabzsolt dicseretek, elismeresek, mert elni jo,  nagyon jo...