Saturday, December 15, 2012

tulipán, rizsi, én-mi...




...neha , ha idom engedi visszaolvasom magam itt a blogban, jol  erezheto a valtozas, amit ugy elunk meg, hogy alig vesszuk eszre .Talan ezert is szeretem olyan nagyon irni.
Mi az, ami megkulonboztet egy egy napot, egy het tavlatabol visszatekintve, majd tavolodva honapokig, evekig?kerdezem magamtol.Orom, banat erzesek valtakoznak , szemmel lathatoan a feldolgozasuk is.Irast olvasni erzek, adottsag, valami velunk szuletett kell legyen, akkor vagy kepes kitolteni az irasok kozotti feher foltokat is.
A tegnapi napot egy maskor csufondarosan elmokazo en zarta volna a Csoda a 34-ik utcaban filmmel.Tegnap este nagyon jol esett , nagyon tetszett.
Mi a jobb: egy kis hazugsag , amit mosoly kiser vagy az oszinteseg , ami sirassal jar? hangzik el
A Telapo letezest firtattak felnottek, felnott modra.Mennyi munka fekszik ebben a felnottek reszerol , de mennyire megeri a mosolygos arcokat latva.
A reggel folytatodik azzal, hogy meglattam bujnak elo a tulipanok a tulipanos talban.
Fokozza  a rizsis reggelim, amit kozel 18 eve , B. szuletesekor kostoltam eloszor a korhazban es azota imadom, tejjel.
Maskor is adtak mar igy karacsonykor, igy feldiszitve, de csak most vettem eszre, hogy tejjel:piros feher zold az en rizsim:)
Es , hogy teljes boldogsag legyen, megtalaltam az elveszettnek hitt kedvenc menyecske kepem, rovid hajus, mosolygos..jo nap indul.