Sunday, December 30, 2012

ég veled 2012 ! ...

 
Feng Shui napi tanacs:

Takaritsuk ki a hazunkat tetotol talpig es kozotte is.Soporjunk ki minden port, megbujt koszt, rossz , megbujt erzest.
Vegyunk egy fustolot, amivel a bejarati ajtotol indulva, oramutato szeru jarasban jarjuk korbe a hazat/lakast, ablak nyitva, es fustoljunk ki minden negativ energiat, tiszta hazzal varjuk az Uj Evet, uj szerencseket, esemenyeket.
Ha valakinek ehhez nincs kedve, csak siman fozzon lencslevest elsejere:)ne hatarozzon ugy, hogy most nem, az iden nem, mint en tavaly, mert alig birtam kivarni a masodikat, amikor vegre vehettem lencset es fozhettem:)



Boldog Uj Evet Kivanok, Mindenkinek 2013-ra! Cheers!:)


13 comments:

  1. Békés, boldog új esztendöt kívánok!
    „Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben.”
    ( Arany János )
    Batorba - Csilla

    ReplyDelete
  2. Drága Ági!
    Sok szeretettel kívánok békés, boldog új évet!

    ReplyDelete
  3. Kedves Ágnes, Békés és nagyon boldog új évet kívánok Neked, sok szeretettel

    ReplyDelete
  4. Kívánom neked az új év minden napján jusson kis időd arra ami boldoggá tesz!

    ReplyDelete
  5. Kedves Ágnes, békés, boldog Új esztendőt kívánok neked és szeretteidnek.

    ReplyDelete
  6. Mindenkinek úgy írtam az újévi jókívánságokat, hogy nagyon erősen az adott emberre gondoltam, kinyitottam Márait, és csukott szemmel tapintottam ki az ujjammal a könyv két oldalát, majd megállapodni hagytam a jobb kezem mutatóujját, és ahol megállapodott, leírtam.
    Neked ezt kívánja Márai: "Egy napon meg kell tudnod, hogy mindaz, amit terveltél és akartál, fölösleges és mellékes volt, s ami elől loholtál, utolért, és állásfoglalásra kényszerít. Nem enged el a világ, ne félj! Pihenj meg, lélegezzél! Nem elég eszmélni. Tanulj meg végre felejteni."

    Ez nem rossz jókívánság Máraitól, ugye? :)

    Már csak annyit teszek hozzá, hogy 2013 a megvalósult remények éve legyen!
    ölellek,
    xoxoxo,
    k.

    ReplyDelete
  7. Én is megyek lencsét enni hamarosan! Boldog új évet!

    ReplyDelete
  8. Boldog új évet kívánok Neked. Jó étvágyat a lencséhez.:)

    ReplyDelete
  9. Aranyos Lanyok!:)

    Nagyon szepen koszonom csaladom neveben is a kivansagokat!!Viszont kivanom mindannyiotoknak a legszebbet, legjobbat erre az evre!

    Klara:)kulon koszonom a Maraist, meg olvasgatom, baratkozom a felejtessel, ami ugye nekem nem egyzeru:D de egyebkent nagyon szep.
    Ami kulon erdekessege, hogy elozo napon en is ot olvasgattam, nem ilyen cellal, csak ugy:)


    Puszit es nagy olelest kuldok Mindenkinek, es barki bekopoghat egy lencselevesre (is:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. látod, Ágnes vannak véletlenek. vagy még sincsenek? :)
      csak nehogy megijedj, ha egyszer bekopogtatok egy tál lencselevesért (is). :)

      Delete
  10. Minden tekintetben sokkal szebb és jobb Új Esztendőt kívánok az előzőnél !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Neked:)Viszont kivanom a legszebbeket!!

      Delete