Sunday, January 20, 2013

amirõl nem illik írni...


...en most arrol fogok.Mert sokszor folteszem a kerdest a bloggal kapcsolatban, igy, ennyi ido utan idoszeru.
Az igy kotott ismeretsegek, a hozzaszolasok kapcsan kialakult parbeszedek , igy vagy ugy, de letrehoznak baratsagokat.A hasonlo erdeklodesek, esetleg az eppen kulonbozoek, igy vagy ugy, ha nehezen elismerve is, ha vedekezven is de el kell ismerni letezesuket..Pokhaloszeru szovodes ez, es ha nem ir valaki , eltunik, hianyozni fog, urt hagy maga utan.
Egy tarsasagba beilleszkedve aztan lesznek nem leirott, nem kimondott szabalyok, igazodunk hozzajuk, betartjuk oket, figyelembe vesszuk, mert odafigyelunk egymasra.
Bar a blog pillanatkepek -erzelmi reakciok halmaza, nem mindenki elegszik meg ennyivel, maga modjan talan probalja a pillanatok kozotti urt kitolteni, betolteni, a pillanatok kozott kapcsolatot keresni, osszekotni oket egymassal.
Volt egy szuletesnapunk a heten, amire nagyon keszultem, megsem ugy alakult, sikerult ahogy megalmodtam.A nap el lett tolva, csusztatva, ami feszultseget generalt, es amikor vegre eljott a pillanat semmi nem ugy sikerult , ahogy , ha akkor tortenik, ahogy terveztuk, amikor az ideje volt, sikerulhetett volna.
Megsutottem az ajszivecskeju tortat, ami elso nekifutasra a tepsibe ragadt, darabokban szedtem ki, amitol ugy elkeseredtem, hogy ,majdnem kidobtam.Aztan sutottem egy masikat, ami sikerult, es az elozo torta darabjait osszekevertem a toltelekkel, a tejszines gesztenyevel, ami nagyon nagyon finom lett.Megsem fotoztam le, mert a serules akkor mar bennem volt, es nem eleg a hipererzekeny lelkem, de makacs is vagyok meg onmagmmal szemben is.
Kozben Csufika beteg lett, megfazott , tusszog, es csak ul olyan vilagvegi hangulatu keppel , es en vegig rettegek, hogy a  kutya  is elkapja, mikozben megkerdeztem, elolvastam, hogy nem lehetseges, de mar tegnap magamon is tuneteket vettem eszre, ami szinten kizart.
B. vizsgakra keszul, igazi aknamezo a kozeleben jarni, mert soha nem tudom mikor mondtam jot, vagy rosszat.
Ma mar minden rendben van, volt , rozsas minden:)ezt csak azert irtam le, hogy nalunk sincs mindig ugy, ahogy pillanatokat kiragadok, rogzitesre meltatom, mert nincs.Mert nem attol lehet jol elni egymassal, hogy valami tokeletes, hanem a tokeletlenseg illeszkedik jol, ami mindannyiunkban mas, ezert tud illeszkedni es nem taszitani.

Es persze minden nyavalygas ellenere imadom irni a blogot, hol ilyen , hol olyan hangulatban, mert borzasztoan orulok annak, hogy van egy kialakult tarsasag, es en is benne vagyok:)es hat ez is en vagyok, tele hibakkal, szelsoseges megnyilvanulasokkal is..(amiben eleg sok jot is talalni:)


Es azert is, mert olyan baratsagra is szert tettem,hogy amikor van nehany nehez nap mogottem, akkor kapok egy ilyet, amit a blognak, az abbani megnyilvanulasaimnak koszonhetek...ezen a kepen annyi minden van, egy elore bejelolt datum, az a gyonyoru himzes, a kivansag, a viragos lap, ami igy egyutt de kulon is beszel, szeretetrol, baratsagrol...
Nagyon nagyon koszonom!!**♥










28 comments:

  1. DRága Ágnes!

    Mindig akkor sikerül valami nem jól, amikor nagyon akarod, hogy igen is jól sikerüljön. Ez annyira Murphy.:-)))Én ilyenkor kiegyenesitem a deream(Márha tudom)...és csinálom tovább. Te meg még erösebb vagy!:-))

    A blogodat továbbra is olvasom...de be kell valljam, hogy csak a lopott percekben, mert nagyon sok minden van, amit meg kell csinálnom. Igy sokszor kommentet nem is hagyok hátra magam után, csak jöttem...olvastam...és mentem. Sajnos a saját blogjaimat nem úgy tudom kezelni, ahogyan szeretném.:-(

    De azért nagyon jü ez így, ahogy van!:-) És én is nagyon sok boldog születésnapot kívánok!

    Legyen nagyon szép napod mára is.

    Csilla

    Ui.: Nálunk most hó helyett esö esik, de Hál"Istennek nincs hideg sem és nem fagyott fel az útra. Nemsokára ugyanis útnak indulhatok a két kicsivel...idöpontunk van.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Csilla:)

      KIsse se zavartasd magad a blogokkal, sem a tieddel, sem a maseval, mert a picikevel toltott ido most sokkal fontosabb:)Imadtam minden babazasi percem, ha aludt sokszor csak ultem es neztem:D
      Koszonom a kivansagod es a kedves vigasztalo szvakat:)milyen igazak.

      puszillak,es nagy oleles neked!:)

      Delete
  2. Isten éltessen, kedves Ágnes!Legyen úgy igazán a te napod, szeretettel kívánom.
    Jó olvasni gondolataidat, melyek olyan mélyek, szépek, emberiek, hogy mindig ide betérve azt remélem, én magam is kicsit jobb, nemesebb leszek általuk.
    S mert mi ketten úgymond megvívtunk ezen kapcsolatért, talán mert éreztük, valami jónak kell benne lennie, szeretettel tudom , hogy abban a kicsi pókhálóban, ami az én blogom világa, stabilan tartasz egy szálat.
    :) üdv, Júlia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia Kedves:)
      Nagyon koszonom a kedves soraidat, es igen jol latod stabil:)mindig olvaslak!

      Nagyon meghatott tegnap este a kompozocio, mert valahol az, es valoban jokor ert el:)
      Itt nincs nevnap, de a csaladom es a blog segitsegevel nekem mindnig van!ezert kulon koszonet!

      puszillak, szeretettel!

      Delete
  3. Ágnes A sütésedhez az én sztorim, bár akkor agybajt kaptam. Meséli a harmadik osztályos fiam tanítónője, hogy megkérdezte kinek az anyukája sírt anyák napján? Az övé (is): Miért? Mert nem sikerült megfordítania a palacsintát. Ennyit erről! A blogról:örülök, hogy megismertelek, hogy olvashatlak, s ha nem vagyunk tökéletesek? Nem attól érdekes a világ? Nagyon boldog névnapot kívánok neked!! (Csúfikának gyógyulást, ne félj a macskáknak hét élete van, tapasztalom.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) az orom kolcsonos!!de ezt mar biztosan nehanyszor leirtam, elmondtam:)a tortenetet kulon koszonom!
      Ma reggel Csudfika mar vidamabb volt valamivel, bizakodom:)

      KOszonom szepena kivansagod, jol esett:)

      puszillak, szia:)

      Delete
  4. Boldog névnapot kívánok, Isten éltessen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Roza!:)

      puszi, szia:)

      Delete
  5. Ó,tényleg már 21-e van! Isten éltessen!!!!!Annyira ismerem az ilyen félresikerült napokat,de téged olvasva azért most sok minden összejött!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika :) tudod azt mondjak ha jon, akkor nem all meg:)majd hatha most egy ideig egyaltalan nem jon semmi.

      Koszonom szepen a kivansagod!:)

      puszillak, szia:)

      Delete
  6. Én is eltűnők és visszatérek... Mindenkit akiket szeretnénk képtelség követni rendszeresen....DE most pont jó időbe tértem vissza...
    Kedves Ágnes!!!!!! Nagyon boldog névnapot és minden jót kívánok sok szeretetteL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vera:)bevallom en sem tudok mindenkit allandoan, de azert van egy szukebb kor, akiket szoktam, teged is:)es mindnig nem lehet hozzafuzni,csak nyugtazni magunkban az olvasottat:)

      Koszonom a kivansagod!:)

      puszillak, szia!

      Delete
  7. Nagyon boldog névnapot kívánok Neked!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Kataca Kedves:)

      puszillak, szia!:)

      Delete
  8. Drága Ágnes!

    Boldogságos Névnapot kívánok!

    (szerintem mindannyian, akik blogot írunk, gyakran jártunk már hasonló cipőben...)
    ;)

    ReplyDelete
  9. Monika Kedves:)

    Nagyon szepen koszonom!!(igen, szerintem is:)

    puszillak, nagyb olelessel:)

    ReplyDelete
  10. Kedves Agnes, nagyon boldog Agnes napot es meg sok sok boldogat!! Latod az elrontott sutibol valami meg jobb lett, igy megy elore a vilag.. semmi nem tortenik hiaba.
    Sok vidam es boldog napot kivanok neked es semmi rosszkedvut! ( meg a fejlodes kedveert sem...)

    ReplyDelete
  11. Gabi Kedves:)Nagyon szepen koszonom a kivansagod!!
    Kepzeld olyan finom lett a torta igy, majd be fogom tenni a receptet.Egyszer evekkel ezelott ettunk hasonlot, de akkor vettem, onnan loptam az otletet.

    En is szep napokat kivanok Neked!!:)

    puszillak, es kuldok egy nagy olelest!:)

    ReplyDelete
  12. Kedves Ágnes,
    Isten éltessen, boldog névnapot kívánok.
    Azt mondják ma van az ölelés világnapja, remélem még nem késtem le róla, küldök egy nagy ölelést is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen Rozsa:)nem dehogy kestel, megkaptam!
      En is kuldok Neked egy nagy olelest, puszillak!:)

      /remelem mar egeszen meggyogyultal??:)

      Delete
  13. Kedves Ágnes, nagyon boldog névnapot kívánok Neked. (Magamnak pedig azt, kicsit önzőn, hogy még sokáig olvashassalak.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:)ez aranyos volt, koszonom szepem, nagyon!:)igerem meg maradok, sokaig:)

      puszillak!

      Delete
  14. Nagyon boldog névnapot kívánok Ági, örülök, hogy megismerhettelek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Judit:) en is, en is:)

      Nagyon szepen koszonom!

      puszillak:)

      Delete
  15. Bevallom, rabja lettem ennek a színes blogvilágnak, s benne az egyik nagyon kedves színnek, a Tiédnek.
    Bármiről írsz, a szeretet érezhetően benne van.
    Remélem kellemes volt a nevednapja, melyre én is a legjobbakat kívánom, szeretettel !

    ReplyDelete
    Replies
    1. alterego:)nagyon szepen koszonom, nagyon kedves toled!en is igy vagyok, szeretem a blogot, akiket latogatok, akik hozzam bejarnak:)nagyon sok erdekes, ertekes emberekkel talalkoztam.

      puszillak:)

      Delete
  16. Gondolok rád én is a névnapodon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen Eva!:)ereztem is:)

      puszi, szia:)

      Delete