Thursday, January 17, 2013

az a ruha...


Ha valaki csak nehany eve is azt mondja en is kutyat fogok oltoztetni, kinevetem, mert egyebkent is megmosolyogtam, es sajnaltam a ruhaba kenyszeritett allatokat.
Es akkor szemben talalom magam ezzel a ruhaval, ami nem egyszeruen ruha de nagybetusen A RUHA..pluss anyagbol, kis bor es fa diszitessel, gyonyoruen belelve selyemmel, tepozarral befejezve.Komolyan magamnak nem szoktam ilyen szepen kidolgozott rongyot talalni:)
Lola par het mulva egy eves, igen, igy elszaladtak a  honapok.Meg nemreg volt, hogy ket honapig felboritotta teljesen az alvasom, a nappaliban tanyaztam miatta, es  a vallgodromben aludt csak.Ez a szokasa megmaradt, csak kozben nagylany lett.Terveztem rola egy portret fotozni, amit keretezve a falra akasztok.Az otlet szuletesekor ruha nem szerepelt , de igy hozta az elet, hogy a kutyak ruhakiarusitasanal, mert ez meg teli darab, es jon a tavaszi kollekcio, szoval ott talaltam ezt a csodas darabot fillerekert.
A csaladom szerint allatkinzo vagyok, pedig nem, csak nagyon szeretem Lolat.
* az allat serulest a probak alkalmaval nem szenvedett, csak a foto erejeig hagytam rajta:)



Ez kerul keretbe es a falra, olyan elgondolkodos, talan arrol, hogy a gazdaja eddig normalisnak tunt:D

13 comments:

  1. Jesszus,ettol a latvanytol mindjart elajulok!! :)Amilyen buszken viseli ezt az eleganciat!:)
    Nagyon szep,ruhastol! ,megilleti ez a darab!
    Jajj,es tovabb kell kacarasznom,annyira bajos! :):):)
    Puszi,
    Eniko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eniko:)) meg soha nnem vettem kutyaruhat, de ez annyira szep, hogy visszamentem masnap:DD
      Nem bantam meg, ha masoknak is kellemes percet adott:)

      puszillak!

      Delete
  2. Ez a fotó!!!!!Édes a kis Lola! Megzabatyolom!:)
    Képzeld el ,én ugyanezt gondoltam a ruhát kutyára adó gazdikról,hogy röhejes.Magamban mindig kimosolyogtam őket.Erre mit ad az élet? Későn vágattam le a hosszú bundáját Boncsinak és jött a hideg.Megmondta a lány,hogyha így kint lesz,tüdőgyulladást kap.Egyrészt az állatot sajnáltam volna,másrészt a pénztárcámat,mert azért ilyenre mégsem futja a három felnőtt gyerek és két unoka mellett.Elsők mégiscsak ők.Erre én nem vettem,hanem régi gyerekruhából faragtam neki melegítőruhát.Mert ő kinti kutyus/westy/,de ebben a zimában bent van.Illetve ha itthon vagyok,akkor azt játssza,hogy kikéredzkedik,aztán meg sír az ajtó elött.:)
    Édes pofa Lola!!!!!Újra ránéztem a képre.:)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:) en se vettem meg soha, es eloszor hazajottem nem vettem, de masnap visszamentem:D Itt olyan rssz a gazdasagi helyzet, hogy oriasi learazasok vannak, ez a ruha 3 dollar volt pl.Ha csak disz is szep:)
      Szegenyke zavarban volt, nem tudta miertg adtam ra, megsajnaltam es levettem.O szobakoutya teljesen.Van kis pelenkaszeru parnaja rogzitve, oda intezi a dolgat:)
      A ki bemenos jatekot a macskak csinaljam velem, mert ok felig kinti macskak.Neha kiboritanak annyiszor ki be;D

      Koszonom, megmondtam Lolanak, hogy tetszett!

      puszillak:)

      Delete
  3. Ezért a fotóért megérte. Lolát én is nagyon tudnám szeretni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko :)koszonom, ez aranyos volt.O olyan, akire soha ne lehet haragudni:)imadom!

      pusiz, szia:)

      Delete
  4. Éppen a napokban láttam a "nagy magyar télben" egy picinyke kutyát, divatosan kapucnis, steppelt anorákot "viselt".
    Lola fényképe gyengéd érzéseket ébreszt, talán a rózsaszín is szerepet játszik benne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alterego:)kosoznom neked is!! joidoben ha csak ugy megyek, jon velem, van kis taskaja, a vallamon abba jon:)Ruha ez volt az elso, amit vettem, de nem bantam meg:)nagyon szep rozsaszin.
      Orulok, hogy kellemes perceket adott neked is:)

      pusiz,szia:)

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Tegnap láttam egy kutyust a nagy hóban. Kabátjához kapucnija is volt.Havas pofával nézett rám, gazdája elmondta, hogy torokfájós kutyus, öltöztetni kell mindig melegen.:-)
    Te kutyusod mintha egy divatbemutatóról lépett volna ide!:-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:))koszi, egyebkent pont erre gondoltam:)mehetne modellkedni ebben a ruhaban:)

      Itt most Csufika tusszog, megfazott.Eloszor nem tudtuk mi az, olyan hangot ad ki, mint egy csipogo kismadar:D

      Delete
  7. Nagyon aranyos...és szerintem igenis kell a kutyusnak is ruha ha bent van a lakásban, mert igenis fázik ha kimegy! Ez a ruha nagyon csinos...és a manöken hogy viselte azt hogy viselnie kellett?? :)
    Anyukám kutyái rendesen leveszik, illetve "lesegítik" egymásról is akár a namszeretem dolgokat..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:))koszonjuk a kedves velemenyt:)A modell sajnos nagyon felt a ruhaban, nezett ram, nem ertette:)

      Azt a lesegitest megneznem:D

      Delete