Thursday, January 24, 2013

frigid air...


... befagyott ablakok jegvirag levelei kozott kukucskalva , feher fusthalmaz imbolyogva tor utat fagyott vilagunkban.


Aztan kimegyek a vizhez, ahol 5-10 fokkal meg hidegebb ez az agyon ismetelt hideg, es lenyugoz, benitja lepesem, meg sohajtani is elfelejtek olyan szep.

Az egesz to gozolt, mint kuruzslo asszony hatalmas bogracsa, a misztikum foghato volt.Ketszer csabitott vissza, ketszer keltem, indultam  korabban, reggel, amikor valahol -36-t is mertek, es masoknak nehez kibujni az agy burkolt melegebol, en izgatottan keszultem, le ne maradjak ilyen fenomenalis jelensegrol....




8 comments:

  1. Jaj, de gyönyörű képek! Megérte a fagyoskodás! Érdekes, hogy egy bizonyos hőfok után már nem lehet érezni a különbséget hideg és hidegebb között. Ez a nagy hideg arra biztosan jó lesz, hogy egy csomó kártevőt elpusztít. Szoktam nézni az amerikai időjárás jelentéseket is, épp gondoltam Rád, hogy Nálatok is nagy hidegek lehetnek. De előbb utóbb úgyis tavasz lesz! :)

    ReplyDelete
  2. eh, be csodás képek
    lám a hidegben is mennyi szépség lehet
    annyira jó, hogy láthattam
    köszönöm, hogy megmutattad

    ReplyDelete
  3. Örülök, hogy kimentél, csodaszép felvételek! Számomra az első kettő, s tudom ilyenkor pillanatokon sok mindne múlhat.

    ReplyDelete
  4. Azok a hullámok! Én is ott álldogálnék a hideg ellenére.

    ReplyDelete
  5. Hű!!!!mínusz 36 fok? Az nem kevés!
    Ez nem tenger,mert először azt írtad,hogy a tó gőzölgött.Vagy mindkettő van?Csodálatos!!!!!
    Írtam neked emailt,mert megkaptam a meglepit,nagyon szépen köszönöm itt is!!!!!

    ReplyDelete
  6. Csodás képeket készítettél Ági,nem sokan lehettetek a parton!!
    Szépen fogalmaztál! Irigylem az energiádat, hogy ilyenekre képes vagy.. meleg ágyból ilyen iszonyú hidegbe......de megérte!
    Talán egyszer én is képes leszek rá...mert valahol vágyom ezeket az élményeket is, de még nem jött el az ideje.
    Köszönjük, hogy megmutatattad... szép hétvégét, puszillak!

    ReplyDelete
  7. Elkápráztattak ezek a gyönyörű képek.

    ReplyDelete
  8. Az első két sorod, ha nem csalódom, vers, de a folytatás is lírai hatású :-))) A képek láttán szinte érezni az óceán lehelte hideget.

    ReplyDelete