Wednesday, January 2, 2013

ablakmánia...


...szeretnek egy nagyon szep ablakot, kidiszitve, feloltoztetve, mert  ismet abba a hibaba estem, hogy ezt hataroztam el.Mar jo sokadszor , igaz, de most ugy kepzelem nem csak elhatarozas lesz, egyszeruen nem engedek addig belole, amig kesz nincs, hogy valami egeszen mas elsodorjon, mert az ablak fontos.
Majd nem engedem magam addig irni(az eleg nagy buntetes nekem)amig kesz nincs az ablak, punktum.Igy lesz.
Probaltam vegigutazni eddigi  eletem osszes ablakat, mert mindig fontos volt.Barhol besetaltam, az ablakig soha nem alltam meg, megnezni a kilatast.Elo fotonak is szoktam nevezni, az ablak a kepkeret, ralatas az eletre.
Laktam olyan helyen 15-ik emeleten, ahol az erkelyre kellett kimenni sokszor, hogy lassak valamit.Laktam olyan helyen ahol az ablak egeszen a talajtol a mennyezetig terjedelmu volt, egy erdore lattam, varos kozepen , ozike csaladokat, rokat, madarakat csodalhattam kavezas kozben.Aztan volt olyan ablak, ahol parkolora lattam.Lattam kocsi melletti szakitasokat, bekuleseket.Erdekes ablakaim voltak mindig.Legutolso ablakom a feszkelodos , osszehuzodos, hely hijjan kenyelmetlen beulos volt.Megis szerettem ott kuporogni, sokszor ejjel.
Mar nem fontos mennyi ideig lesz az enyem, nem is az a fontos, csak, az, amit elkepzeltem megvalositsam.
Vagyis most eltunok ablakot csicsazni:D ha kesz, jovok, mutatom.
Ez is eleg szep nekem.


*foto a netrol

19 comments:

  1. Az a beülős mindig tetszett, de nekem soha nem volt, nem is lesz, de tetszik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Főleg a skandináv blogon vannak beülős ablakos képek, ott szoktam nézelődni és vágyakozni. Azokon a blogokon hó is van bőven, és mindenféle más, ami nekem tetszik.:-)

      Delete
    2. Nagyon keves blogot kovetek, mind otthoni:)felkeltetted az erdeklodesem, korul fogok nezni, csak legyen ido!!:)

      Delete
  2. Koszi Eva:)ez most jol esett, a resze, hogy tetszett.Imadtam ott ulni, kulonosen havazaskor:)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép lehetett az a beülős ! Olyan kedves kuckós! :)Én is mindig szerettem volna,de nem valószínű, hogy lesz :) Bár sose lehet tudni!
    Nekem is kedvenceim az ablakok, nagy örömmel díszítgetem őket! mindig máshogy! most piros kockás konyharuhás, ünnepi ablakom van,a konyhában.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt tul kenyelmes, de nagyon szerettem:)
      A piros az csakis unnepi, karacsonyi szin, biztosan nagyon szep:)

      Delete
  4. Beülős, kuckós ablakra mindig vágytam,de nekem se lesz már azt hiszem.....
    Az a legfelső fotó egyszerűen mesés!!!!!Ugye te vagy rajta??????Odavagyok érte.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika sajnos nem en vagyok rajta:(( korabban, ahol eloszor irtam, ott alul jeloltem is, a neten talaltam.
      Maga a fuggony, az ablak formaja annyira szep.

      Delete
  5. Én is örülnék egy beülősnek, s én is szeretem a szép kilátást. Meg is kapjuk a panelban, valahogy mindig úgy jött össze, hogy rálátunk a városra, dombokra, a kilátásunk messzép. Ez segít elviselni a lépcsőzést, ami nem mindig kellemes finoman szólva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)azert kivanom, hogy legyen, hatha lesz meg beulos ablakod!!
      Nem mindig volt szep kilatasom, de mindben megtalaltam az erdekesseget, ez fontos nekem.Volt amelyikhez ido kellett, de megtalaltam.
      Lepcsozest megertem.

      Delete
  6. Én is nagyon örülnék egy beülős, kuckós ablaknak. sajnos nincs, de még lehet. Nekem is nagyon tetszik az első kép, biztosan Te vagy rajta. Mesés!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, igy kell hozzaallni, meg lehet neke dis, kivanom is legyen!!:)

      A foto sajnos nem az enyem, ahogy fontebb is irtam, mar csak a fuggony miatt is megerne:)

      Delete
  7. Hm, nekem van egy ilyen kuckós ablakom a nappaliban,mivel a legtöbb falunk 80cm-es. Most virágok és apró dolgok díszítik, de ahogy írtad lehet tavaszra átalakítom és puha párnákat rakok oda és bevackolom magam, amikor már virágzik szemben az almafa...Nagyon jó a kép rólad és az ablakról.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami!! aboo csinald meg!szeretni fogod nagyon, egy kulon hangulata van.En is szerettem volna szebbe tenni, szelesiteni egy polccal hozzaepitve, de sajnos elmaradt.
      Az itteni ablak nem mely, de meg lehet oldani, mar rajzolom az elkepzelesem:)es meg fogom csinalni.
      Es leirom Neked is, sajnos nem az en fotom, de azt a fuggonyt szivesen elfogadnam:))

      Delete
  8. *akkor akart lenni, nem tudom hogy irtam el:)

    ReplyDelete
  9. Meggyőződésem, hogy az ablakod nem lesz "csicsás", ellenben nagyon hangulatos lesz :-)))

    ReplyDelete
  10. Ágnes,majd megmutatod,ugye???????nagyon várom!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika egeszen biztosan megmutatom!:)

      Delete