Sunday, January 6, 2013

az elsõ (sk) ablak ülésem...

 
...az antik utcaban setalgattam a meroszalagommal,rajzommal, amikor az egyik uzletben meglattam, amit akartam.Fontos volt, hogy az ablak alatti magassag legyen.Az uzlet  tulajdonosanak nagyon tetszett, hogy sajat merom van. El kellett meselnem mire keszulok, mert latta azonnal, hogy nem csak megveszem a fiokos komodot, de valami funkcioja is lesz.
Annyira tetszett az otletem neki, hogy meg aznap szallitotta, vagyis tegnap.Szuksegem volt meg szivacsra, arra bevono anyagra, tepozarra,konnyu ugy tisztitani, es a szinet is megunhatom.Es persze az ablak kis dekoracioira, na meg parnak.Mindenem megvolt, csak a szivacsot vettem, a tobbit itthon valogattam ossze a meglevo  anyagokbol, kerestem a szinek osszhangjat.A haz regi, az ablakok nagyok, kulon szep fakeretek olelik , a padlot is szep magas szegely koveti.A vegen az egesznek kell harmonizalni.
Most log a nyelvem, mert elfaradtam, de reggelre kialszom, es a napokban mar ott kuporogva bambulhatok, vagy firkalhatok.
Esik az eso napok ota, a szellokesek is igen erosek, a homero mutatoja  melyen van, nem is latszik.A januarban azt szeretem, hogy csondes, bebujos, inkabb szobaban marasztalos, ahol lehet jokat filmezni, olvasni, beszelgetni, egy jo kave mellett , esetleg egy forralt bor.Hogy aztan jon majd a februar es itt a nyar:)
Vannak hibai az ablakomnak, aprok, mert a muanyag reluxat utalom pl, es nem mely ablak, nem lehet bebujni.Elonye ,  ha koltozunk , viheto:)Oldalra kepzeltem meg polcos szekrenyt, az adna egy bebujos kucko kulsot, de akkor talan zsufoltta valna a szoba.Azt nagyon nem szeretem.
Alul a fiokokat is ki akartam venni , hogy kutya macska kucko legyen, de ok is a folso reszt valasztottak..remelem elferunk majd...most akkor joejt nekunk:)




20 comments:

  1. Hű, de jól néz ki! Szívesen ücsörögnék melletted!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Eva:)jol elbeszelgetnenk ugye?:)

      Delete
  2. Nagyon jól néz ki! Az az oldalsó polc nem olyan rossz ötlet, mert megtámaszthatná a hátad, amikor ott üldögélsz. Vagy Te nem így gondoltad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan igy gondoltam Kati! most nem tudok hova tamaszkodni.
      Koszi, olyan jo, hogy tetszik nektek is:)

      Delete
  3. Hogy ez mekkora ötlet!!!!!!!Ősszel nekem is eszembejutott hasonló: a régi cipősszekrényt nem kidobni-majd,hanem ilyen ülőpadot csinálni belőle.De: az valóban fontos,hogy az ablakpárkánnyal egy magasságban legyen az ülőrész.Vagy mégsem? Hiszen a fejünk úgyis feljebb van.:)
    Na! Alig várom,hogy hazaérjek,addig munka közben,ebéd időben ezen gondolkozom. Köszi Ágnes!!!!!!
    Tényleg! A hátadat minek támasztod meg???????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika!:)
      Nem fontos, alacsonyabb lehet, de magasabb ne! ebben az a jo, hogy a fikos resz is ki van hasznalva, papiroknak , kulon tudtam rendezni.
      A hatamnak egyelore nincs tamasz, ha nem is ket oldalra, de az egyikre megis teszek majd polcot.
      Kivancsian varom Te mit hozol ki ebbol, es uuugy orulok, ha otletet adtam:))

      Delete
  4. Kutya, macska azok tudják mi a jó hely, bízd magad rájuk, látod egyből feltalálták magukat. Szép ez a komód, először néztem is, hogy ilyen a falburkolat? Aztán a szövegből megértettem mit látok. Jó, szép kis hely lesz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) en terveztem, hogy alul kiszedem es macska kutay jelole,s melyik resz kie:)addig ok folul elaludtak.Panda nagyon szereti, mert o hatalmas, es itt ki tud nyujtozni rendesen.
      Nagyon orulok, nagyon fogom szeretni, plane, hogy en csinaltam:)

      Delete
  5. Nagyszerű, és a párnák is szépek, szeretem az ötleteidet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Rozsa!:)annyira orulok, ha titeket is inspirallak:)mert nem mindnig kell sokat kolteni ahhoz, hogy valami szep, hangulatos legyen.
      A komodot is fillerekert vettem, es ingyen hoztak haza...

      Delete
  6. Sóvárogva nézem az ilyesmit-nálunk az ablakok alatt fűtőtestek vannak...de talán egyszer...Az álmok, ugye előrelendítenek:)
    Minden jót, és sok szép pillanatot, élményt, ott...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia:)tudod miota vagytam erre, egy ilyenre en is?:) na de most addig nem nyugodtam, amig kesz nincs.
      Itt is az ablak alatt volt radiator, de nekunk mar legbefuvos van, forced air a neve, ami a padloban van elhelyezve kis ablakok, igy felszabadult az ablak.
      Nagyon szeretek almodni, es ha sikerul megvalositani, akkor az maga a tokely!:)
      Koszonom neked is, es kivanom, hogy te is megvalosithasd egyszer:)

      Delete
  7. Ó,tényleg!!!!Nálunk is az ablakok alatt vannak a radiátorok.Puff! De ezek már keskenyek,talán sikerül mégis megvalósítani.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika! itt lattam mar, hogy kore csinaljak , csak akkor elol nyitott,igy foikkent nem hasznalhato.Kivancsi leszek!

      Delete
  8. Nagyszerű ötlet, szép kivitelezés, teljen benne sok örömöd! (kívánatos kis kuckó)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutka:)koszonom , nagyon kedves vagy!!Nagyon szeretem:))

      Delete
  9. Nagyon szép :) Úgy látszik nincs aki ne vágyna ilyenre :) Én is :) Gratulálok, tökéletes kis kuckó. Ilyen helyről nézni a hóesést egy fincsi, forró teával, hmmmm :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Era! a csatolast is, es most megyek korulnezni nalad:))

      Delete
  10. Nagyon klassz. Hogy te milyen ügyes vagy!! Hozzád illik ez a kis kuckó! Jó ücsörgést itt, sok békés percet..gondolatot!!
    Megérte a fáradtságot!!
    Puszillak kedves Ágnes!! Gabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabika:))koszonom szepen, te meg nagyon kedves!!

      Boldog Uj Evet Nektek!!

      puszillak!:)

      Delete