Monday, January 28, 2013

monitor..



...nem keves, de teljesen egyenes hajam van.Mint minden no, sokszor almodom a hullamos, esetleg gondor hajrol, milyen jo lenne nekem is(ha az lenne , akkor valoszinu az egyenes hajrol almodnek)amikor rovid hajam volt, mindig hosszurol almodtam, amikor hosszu, mindig rovidet.Bizom benne ezzel nem vagyok egyedul.
Van nehany hajcsavarom, koltozessel, kutya neha ellop egyet , lassan elfogytak.Jo hat potolom, igy vettem nehany  olyat, amibol kis puha tuskek allnak, mint tepozar, nem kell megtuzni, nem okoz torest a hajban.
Mult heten frizuraztam , felig megszaritottam a hajam, kulonben soha nem szaradna meg, es utana becsavartam, igy folytatva a szaritast.Ugy ereztem mar teljesen megszaradt, amikor kezdtem kiszedni a  csavarokat.A regiekkel, azzal a nehannyal nem is volt gond.Na de az ujak, amihez nem kell hajcsat, semmi rogzites..hat azok ugy rogzultek, egy sem akart kijonni a hajambol.Ezek elhataroztak, hogy maradnak.Pont a fejem tetejen, ahol eleg szemetszuroak.Komolyan, mintha  a tapadok megmarkoltak volna  a hajam es nem engedtek, akarhogy, akarmit csinaltam.En is huztam, a csavarok is huztak vissza. ( Mar az ollo is elokerult), azt hittem csak igy fogok megszabadulni.Egyet vegre kiteptem, szo szerint marek haj kiseretevel, a haj vissza is egyenesedett a tepestol, vagyis semmi ertelme nem volt a csavarasnak..olyan mozdulataim voltak, hangok ,hogy a kutya elbujt, nem tudta mi bajom van:D a macskak is szazfele szaladtak.Szoval egy kijott, egy marek hajjal..mehetunk tovabb, legalabb van mibol , biztattam magam.A masodiknal mar kevesebb ido alatt szabadultam, ugyanannyi haj veszteseggel.Nem mertem az idot , mert nem voltam kivancsi arra, mennyi ido alatt teptem ki a hajam egyharmadat, es lett egy olyan frizuram, amit elotte siman megtepem magammal 2 perc alatt is elertem volna.
A csavarokat osszeszedtem es kidobtam..es en bizony ugy lattam , meg a kukabol is nyultak a tappancsok utanam.Legkozelebb veletlenul sem fog elmenni az eszem , hogy becsavarjam es ezzel egyutt becsavarodjak:)


Tegnap uj monitort kaptam, LG marka, mert (life is good) az elet a sok rossz mellett is jo, csavarokkal, egyenesen,  utolag(kozben is) van min nevetni..