Friday, January 4, 2013

after before...



Tudom, hogy azt irtam az ablakig nem jovok, amig keszen nincs, de ugye mindig van valami.
Ez egy korabbi igeretem, megmutatom Lola uj "frizurajat":)
Meg karacsony elott szerettem volna vinni, szegeny egyaltalan nem latott mar, elmaradt akkor, nem a mi hibankbol.
Ma vegre fodrsznal jart, gyonyoru masnit es uj stilust kapott:)amikor hazajottunk, a harom macska nagyon erdeklodve, kivancsian fogadta.Egy ideig tartottak a tavolsagot,nehany ora multan meghajoltak az uj frizura elott.
Csak dicseretet kapott a szalonban, tunderien viselkedett.Latszik is, hogy valahol tisztaban van vele, jol all neki, szep lett:)  milyen aranyos...



<ilyen volt...

10 comments:

  1. Jajj,nagyon edes a kisasszony!
    Nemhiaba,a macskak belattak,itt szamukra most nem terem baber
    :):):)

    Eniko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eniko:) a macskak nem ismertek meg, es eloszor elszaladtak ijedtukben:D na mondom ennyire nem lehet rossz a frizura:)aztan eltelt par ora mig rajottek , hogy o az, Lola:))

      puszi, szia:)

      Delete
  2. I write and maintain a blog which I have entitled “Accordingtothebook” and I’d like to invite you to follow it. I’m your newest follower.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You, for your visit, and invitation!and being a follower!

      Delete
  3. Tényleg ráfért már a fodrászat. Az a tekintet, az a komolyság, az a végtelenség!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) nem tudom hanyszor probaltam fotozni, mindnig elfordult.Itt vegul az olemben ul, es nez ram nagy odaadassal:))imadom, es tudja:)

      Nagyon kellett mar neki, egylatlan nem lattuk a szemet.

      Delete
  4. Nagyon aranyos az új frizura.
    Van egy kis lemaradásom nálad Ágnes, megbetegedtem, ritkán vagyok a gépnél, fekszek, sajnos ezzel a vírussal kezdtem az évet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komolyan , mintha ertene, tudna, olyan buszken jarkal:))

      Irtam Nalad Rozsa , nagyon sajnalom, hogy beteg lettel:((mielobbi gyogyulast kivanok, es azt, hogy minden napod vidamabb legyen, mint az , amelyiken szomorkodtal!

      puszillak szeretettel:)

      Delete