Friday, November 2, 2012

apple fritter...


Hozzavalok:
1 pohar atszitalt liszt
1/4 pohar cukor
csipet so
1 csomag sutopor
1/3 pohar tej
1 tojas
1 pohar finoman darabolt alma
1/2 pohar fahejas porcukor keverek

Elkeszites:
Keverjuk ossza a szaraz anyagokat, majd adjuk hozza a tojast , tejet, addig keverjuk geppel, amig sima lesz.Keverjuk bele az almadarabokat, es kaveskanal nagysagu labdakat merve forro olajban, mint a fankot sussuk ki.Papirra kiszedve szurjuk,szorjuk fahejas porcukorral, esetleg lekvarral is ehetjuk, de anelkul is nagyon finom.

Egyszer meseltem, mennyire szeretek szojatekokat jatszani.Egyik ilyen az asszociacios jatek, amikor mondasz egy szot, es masik azonnal ravagja, ami arrol eszebe jut.A masik a szolancos, ahol osszetett szavakkal, a szo masodik felevel folytatodik mindig a  jatek.
Nehany napja az almaval jatszottunk, kinek milyen recept jut eszebe.Ez egy itteni , ilyenkor  osszel kaphato csak a kavezokban, az almadarabkas kis fankgomboc:)
A jateknal megis elefelejtettem, csak keson csaptam a homlokomra.Aztan el is keszitettem, kb 20 perc alatt lett kesz, kb semmi perc alatt fogyott el.Ki fogom porbalni kortevel is, keresre:)
Ha az almas pitet a lusta haziasszony receptjenek neveztem, ezt tovabb is fokozhatnam, annyira egyszeru:)es ilyenkor a huvos, nehol baratsagtalannak tuno idoben igazi szivmelengetos .Koran reggel elkeszitve, uzsonna zacskoba csempeszve ,  a nap vegen meg lesz az eredmenye:)