Thursday, November 22, 2012

Holdgyöngynek...


Soha ne becsüld alá azt a megnyugvást, amit egy macska adhat - nincsenek szavai, de apró érintéseivel, bökdöséseivel, odabújásaival kimutatja irántad érzett szeretetét - és megpróbálja elterelni a figyelmedet a bánatodról.

Pam Brown

Kedves Aniko:)

Az elso ket fotot ma keszitettem, es vezetes kozben, mert nem lehetett megallni, azert  ilyen csale:)Par napja lattam, es azonnal Rad gondoltam, hogy majd mutatom, ilyen a garazs bejarata valakinek.
Az also fotot mar napokkal ezelott, es ok a csalad, a fekete az anya, csufika es panda.Nagyon tetszik a foto, hogy haromfele neznek.Fogadd szeretettel!:)(Ja es egy idezetet is kerestem hozza, ami nekem volt fontos, mert en mindig inkabb kutyabarat voltam, de mar macska is:))



6 comments:

  1. Más cicáit nézegetem, saját nincs.
    Lakásban nem tudnék ilyen szoros közelségben élni vele.Ehhez szerintem ház kell, de biztosan van ellenpélda, csak számomra nem járható út.

    ReplyDelete
  2. Eva:)Lakasban en sem tudnam elkepzelni.Ok kinti benti macskak, ami azt jelenti kint van egy helyuk , ahol vegzik a dolguk.
    En sokaig eselyt sem adtam, annyira kutyabarat vagyok, de ezek valahogy levettek a labamrol, foleg csufika:)Mai napig, ha jovok haza, szalad es panikszeruen sir, ugy koszon:D

    ReplyDelete
  3. Mivel én lakásban élek, ezért írtam a fenti mondatokat.Számomra ezért megoldhatatlan a cicatartás.
    Csufika ragaszkodása nagyon édes. :-)

    ReplyDelete
  4. Igen, ertem.Tudom a lakast, figyelek a blogodon:)
    Mi is sokaig eltunk lakasban, akkor csak egy szobakutyank volt.Ja meg egyszer egy nyuszi, meg egy madar:D

    Csufikat nagyon megszerettem.:)

    ReplyDelete
  5. Ágnes, most vettem észre ezt a bejegyzést. Akkor garázsban ők is laknak, mellékesen? Az idézetedre, Miska szeret engem, én vagyok a mindene, a Mózsik azok érdekmacskák, azok kosztér jönnek. Ha egyedül lett volna biztosan ragaszkodóbb lenne, így egymást "hülyítik", szórakoztatják, felbújtják. Azért a Zsemle Mózsi az bújósabb. ÉVa! Szokás dolga, Miska szobacica, de szegényebb lennék nélküle. (Legfeljebb a pénztárcám vastagabb...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)latod ezt nem tudom, pont egy lampanal van a garazs, nem tudok megallni.Csak amig vartam a zoldet tudtam lekapni, de nagyon tetszik:)
      A cicak nelkul mar en is ugy erzem szegenyebb lennek, es a penztarca nekem is vastagabb lenne.En mar agyat, jatszokat, edenyeket, mindent vettem:D
      Azert egy olyan Mozsit, a szine miatt is, meg elfogadnek, annyira tetszik:)

      Delete