Sunday, November 11, 2012

Lidia...

... olyan konnyeden erte el a mozi utolso , legfolso sorat, mintha nem is 76 , hanem 16 eves lenne.Mellettem volt egy ures szek meg, azonnal megjegyezte nevetve, ez ot varta.
Miutan kabatjat levette, kezet nyujtott a felhomalyban, bemutatkozott, folytak a szavak:Lidia vagyok, 76 eves, van egy mozgaskeptelen ferjem, heti haromszor jon hozzank segitseg, ilyenkor kimozdulhatok.Ezt a mai filmet semmiert nem hagytam volna ki, hiszen az elmult 50 ev alatt lattam az osszest, mind.Meselt egy ausztral James Bondrol, aki amilyen szep ferfi volt, annyira rossz szinesz.Egy resz utan ki is raktak a szerepbol.(Nem ismerem a szineszt.)
Ki volt a kedvence kerdesemre, az osszes Bond kozul, ki mas:Sean Connery, lagyult el a hangja.
A mobiljat kikapcsolja, mert kezdodik a film.En meg mindig nem nagyon jutok szohoz az amulattol, mert ugye nem sok ilyen Lidiaval futok ossze...
Soha nem volt meg ilyen elmenyem moziban, talan a James Bond 50-es evfordulojanak koszonhetem, nem tudom, de vitalitasa, vidamsaga , magaval ragado volt.



*foto a netrol