Wednesday, November 21, 2012

firka...


...ha engednek a fegyelmezettsegemnek, esetleg a fegyelmezetlensegemnek?!:) azt hiszem kezenallhatnek, vagy fejen(tudtam, hidba lemenni is) sot nagymacskat is ugrottam, de ma mar tudok viselkedni, nem szeleburdisan, ahogy anyu oktatott sokszor.Pedig ha jol visszagondolok csak hatartalan orom volt az, nem mas.
A homlokomra is kiirhatnam , ha mar fekezem, kordbaban tartom, illembol, esetleg tapintatbol?! a kitoro, majdnem Napkitoreshez hasonlo erzelmeimet, hogy lathassa mindenki, boldog vagyok, orulok.Neman.
Mar ket, az az ketto vevo van, allnak sorban.Ha innen is koltozunk, hivatalosan is Nomadek leszunk B.szerint, szerintem is.Es kozben becsapjuk magunkat olyan kozhelyekkel, hogy a szivunkben elunk, otthon ott van, ahol a sziv van maszlaggal.Nem igaz, ha leirom sem hiszem el, es ha sokszor leirom sem lesz , nem valik igazza.
Az otthonnak biztos pont dukal, az valo, a tobbi epul kore, minden egyeb csak onamitas, onbecsapas, onhipnozis...nevetseges.
Felretettem, matol a kiiras utan, nem gondolok ezzel egeszen Januarig, ha eljon, kozben jeleznek egy Vilagveget is.Ez magyarazhatja a Telapo egy hettel korabbani erkezeset, ezert kezdtem en is a lelkem oltoztetni korabban, mert, ha megis igaz, ha vege, legalabb szep legyen.Legyen szep fa, diszbe oltozott kulso belso, ha az van, akkor minden van.
Terez anyanal szebb megfogalmazast a szeretetrol , meg nem olvastam, csak talan ereztem:)


Lola ma fodraszhoz megy, uj frizurat kap.
*foto cime:optical illusion