Monday, August 1, 2011

sms




Ket eve irom a blogot, szeptemberben lesz pontosan 2 eve.
Ma reggel talaltam egy sms uzenetet a g-mail levelezesemben, egy telefon szammal, hogy hivjam fel.
Visszairtam, ha bemutatkozik, akkor fontolora veszem.
Sajnos visszajott, igy forditva a levelbol ugy tunik nem mukodik az sms.
Ha most kiderul, hogy O titokban olvas, es valojaban O a Mr R., es magyar, akkor kiteszem a hazamra, hogy elado es lezarom a blogot is, de komolyan:)pedig megneztem Franciaorszagban adtak fel!

Ha magadra ismersz kedves uzenet kuldo, mutatkozz be legy oly kedves, kulonben segitek megorizni a nevtelenseged, vagyis nem foglak felhivni:)

5 comments:

  1. Ági, hát én ebből most nem sokat értek::)) Ki az az R????
    Ha Franciaországból jött az sms, akkor nem lehet az idős bácsi, Norma régi barátja? Vagy ennyi idő alatt nem érhetett oda a levél?::((
    Blogot lezárni TILOS!!!! ezt tessék szíves elfelejteni!!!
    Puszi::))

    ReplyDelete
  2. Most olvastalak vissza....már tudom, ki az a Mr. R::)) - így jár, aki lemarad az olvasással::))

    ReplyDelete
  3. Szia Dorka:))

    Ereztem, hogy rosszul fogalmaztam.A lap jott F.orszagbol, ott van a belyegnel a pecset, Mr.R. julius 7-t irt foladasnak, a postai pecset 8-a, meg azt is megneztem.
    Valaki a mobiljarol kuldott egy sms-t a gmailre es nem tudom hogy, de ott van, es a szama, de a kereso nem adja ki ki az.Azt irja hivjam fol, de nevet nem irt.Na most ha titokban olvas, latta , hogy elkuldtem a levelet, persze meg nem kapta meg, kb 10 napot mondtak, de furcsa, hogy a ket ev alatt soha, de most kapok egy ilyet.Na ettol akadtam ki, es ezert irtam, amit irtam:)

    Koszi, aranyos vagy:))

    puszillak, szia!!

    ReplyDelete
  4. Szia Agnes,

    a lap,melyet toled kaptam 12 nap alatt ert ide.Tehat ilyen hamar semmikepp nem juthatott celba.
    Hat ha ezt valaki csak eljatssza,abba belepusztulok!
    Varjunk szep turelmesen!Es nehogy elhagyj bennunket:)

    Puszi,Eniko

    ReplyDelete
  5. Eniko:) en meg telefonos uzenetet az e-mailbe soha nem kaptam, ettol akadtam ki, es nem irt nevet.Na de mindenrol beszamolok, bele ne pusztulj nekem, mert abba en fogok:))

    puszillak!

    ReplyDelete