Wednesday, August 31, 2011

a befejezetlen nyár...


...bucsuzik a nyar.Egy egy ejszaka mar huvos oszre emlekezteto, de nappal meg megmutatja erejet..Olyan, mint egy szakitas, amikor kimondod, hogy vege, de a jo, szep emlekek urra lesznek rajtad es egy egy kibekulesre visszavezetnek.Jo , szep, rossz erzelmek merkozese ez, es vagy a rossz , vagy a buszkeseg gyoz.Szoros meccs, nehez eldonteni.
Holnap Szeptember koszont be, es hiaba vartam, neztem reggel, este a postaladank, a telefont, az e-mailt, sehol nem jelentkezett Mr R:((naponta szaladtam izgatottan nezni, naponta csalodtam ujra es ujra.Nem tudom hogy fog e jelentkezni meg, ha nem , akkor olyan lesz, mint amikor konyvet olvasok es az iro nem fejezi be, hanem az olvaso kepzeletere bizza. Nem tudom tovabb kepzelni, mint ameddig kepzeltem mar, de eszembe juttatott olyan eseteket, elmenyeket, amelyeket megeltem es millioszor visszatertem kepzeletben, mert ugy ereztem, bar nem lett kimondva de jo lett volna, ha van folytatasa .
Hianyerzes.Nem tudod megfogalmazni mit hianyolsz, mert nem klasszikus ferf-noi kapcsalatokrol van szo, es nem feltetlenul romantikus futesu.Csak egyszeruen bennem maradt, hogy jo lett volna meg talalkozni, beszelgetni, egy inger ami valahol elulteti benned, ha igy beled feszkelte magat, akkor biztosan nagyon jo lett volna a folytatas, jo baratsagok.
Ilyen pl egy rendor, aki igazoltat, en csak utas vagyok, de a lelkemig furodott a tekintete es kesobb, meg ma is , millioszor eszembe jut.
Ilyen egy fiatal srac, akivel egy repuloteren beszelgettem, mert mindketten vartunk valakire, es par ora alatt olyan hangulatu beszelgetes alakult ki, mintha mindig ismertuk volna egymast.Vajon miert nem csereltunk elerhetoseget?O probalta oda terelni, de en kitertem, ahogy szoktam, hogy most evekkel kesobb, es az elmult, eltelt idoben is szamtalanszor gondoljak Ra, vajon mi van vele..eppen utazott, a vilagot jarta mielott horgonyt vet, csaladot alapit.
Olyan nagyon tudok vagyakozni ilyen emlekemben vissza visszaterok utan, hogy csodakat kivanok, kerek, mert bar hatartalan a kepzeloerom, szeretek is, de mind mind szazszor elkepzelve is urt hagy maga utan...ilyen lehet, amikor valaki koszones nelkul, varatlanul veszit el valakit, teljesen aterzem, es borzasztoan sajnalom...

Hat gyere Szeptember, hallom kopogasod az ajtonal, beengedlek, koszontelek!

* foton en par hete, mutatom, hogy arra ment a nyar:)

8 comments:

  1. Igen, múlik a nyár. Bár én ma reggel kifejezetten örültem, s eszembe jutott egy gondolatod, mert ma reggel úgy ébredtem, hogy fáztam....de egyben örültem is, hogy ez az őrült meleg elmúlt.

    És nekem is vannak pillanatok, jók, s rosszak is az életemben.És hiányérzet is, ahogy írtad, hogy ha valaminek vége szakad, kimondatlanul/köszönés nélkül/...igen ezek hiányoznak.

    Nagyon szép a felső ami rajtad van,sál talán, vagy kendő :)

    A felső képen a kertetek látható?
    Mert az is nagyon szép. :)

    ReplyDelete
  2. Épp az imént tettem fel a blogomra egy kis emlkézesét a nyárról, annak kapcsán, hogy a ksifiam ma már elkezdte az iskolát. Mert sztem mindig érdemes visszatekinteni és az elmúlt napot, hetet, hónapot vagy évszakot lezárni. Igen...nem jó, ha az ember úgy megy el valalkitől vagy valamitől, hogy nem búcsúzik el, nem zárja le. Igenis vissza kell gondolni és megpróbálni a rossz dolgokból tanulni, a konzekvenciát levonni a saját épülésünk érdekében vagy a jó és szép dolgoknak mégegyszer szívben-lélekben örülni! Ezért tetszik Nekem, hogy régen fontosak voltak az ünnepek az emberek életében és akár gyász, akár nagy öröm érte őket, azt emlékezetessé tették. Ma azt akarja ez a világ, hogy ne érjünk rá ilyesmire. Hát Én ráérek és meg is tettem. Áronkámon keresztül elbúcsúztam a nyártól és lelkesen várom a piros-sárga-barna-zöld-lila és még sorolhatnám a sok csodálatos színű őszt!
    Utóirat: Tényleg szép a vállkendőd! :)

    ReplyDelete
  3. Edit:)mindig olyan joleso erzesem van, ha olyat irok le, ami masokban is megfogalmazodik:)

    Ez egy kendo, nagyon szeretem, fillerekert vettem egy bolhapiacon:)Komolyan az ember neha olyan helyen talal kincseket, es annyiert, hogy hihetetlen.Nagyon szeretem a zoldet, kulonosen ezt a zoldet, ami ennek az alapszine.
    A kerti resz nem a minek, csak a kishid tetszett, a neten talaltam.


    Puszillak, szia:)

    ReplyDelete
  4. Froni:)nagyon a szivembol irtal, en is ilyen vagyok, nem birom ha siettetnek, es szeretek idot aldozni minden fontosra.Megadni a modjat, ahogy anyukam szokta volt mondani.
    Tudom, hogy rohano vilag van es nem mindnig sikerul, de torekszem ra, es ahol csak lehet elek vele.
    Orulok, hogy hasonloan cselekedtel, kisgyereknel egyebkent is kotelezo az ido, ott tilos sietni.:)

    Koszonom , hogy leirtad, jo volt olvasni! a kendo csakugyan szep, koszonom, es en is varom az ezerszinu oszt:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  5. Kedvenc évszakom az ősz. Szeretem, ahogyan a reggeli hűvös levegő cirógatja a bőrömet, szeretek kiszaladni reggel a teraszra, élvezni a hűs levegőt, aztán fázósan visszakuporodni az ágyba. Így történt ez ma reggel is...Gyors időjárás jelentés az ágyam fázósabbik "lakójának", ő értetlenkedik, hogy hogy lehet így örvendeni a hűvös reggeleknek...Én meg csak nevetek...
    Szeptember,iskolakezdés, fázós reggelek, forró kávé....ez az én igazán kedves időszakom...mindig is az volt. Akkor is, amikor diákként iskolába jártam, majd évekkel később is megmaradt bennem, mikor már tanárként látogattam a sulit...

    Hiányérzet....hm...nekem most éppen az van...

    Nagyszerű érzéseket keltettél bennem, amint olvastam a bejegyzésedet!
    Legyen szép napod!

    ReplyDelete
  6. Nagyon szeretem olvasni a gondolataidat, nekem egy egy mesével felér, ami kicsit leültet egy fotelba és jó meghallgatni

    igen a Szeptember erre is jár, a nyár végét jött bejelenteni, mindegy, ráhagyom:)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szepen kiegeszitettel Viktoria, a forro kave, a visszabujas, igen:)
    Orulok, hogy joval jarhattam a napodhoz:)

    Kosoznom szepen a megjegyzesed, melegseggel toltott el!

    Szep Penteket kivanok, puszillak!

    ReplyDelete
  8. Katalin Kedves:)nagyon szepen kosoznom, nagyon kedves vagy, es kolcsonos, en is szeretek Hozzad jarni!:)

    puszillak, szia:)Szep Penteket Neked!

    ReplyDelete