Thursday, August 11, 2011

várakozván- álmodozám...



Õ-Mit gondolsz az almokrol?Feltetlenul meg kell valositani oket?
En- az almokkal es a ferfiakkal ugy vagyok, mint egy egy divatbemutatoval.. nezem , sokszor el is kepzelem egyik masik orultseget magamon, de nem jelenti azt, hogy magamra is huznam.Elkepzelni jo. Ha olyan, akkor meg ugyis addig van, jelenik meg ujra es ujra, amig vagyat erzel ra, megkapod, beteljesul.(korabbi sajat irasombol)

Ha tehetem, a reggeleket a parton kezdem, itt kezdek oltozni,a latvany feloltozteti a lelkem. Kell, hogy bennem legyen a napokhoz, amik neha igen mostohak is tudnak lenni, megha nem is ir rola az ember.
Varakozom, es almodozom, olyannyira bele tudom elni magam a varakozasba, hogy tortenetek szuletnek. Szarnyal a kepzeletem, helyszint fest, szereploket, ruhakat, kosztumoket, es kozben alig veszem eszre, hogy az egyik szereplo arca ismeros, magam latom vissza. Minden idoszamitas szerint Mr.R. megkapta a levelem,varom, hogy hivjon, ha nem eleg bator, irjon.Megint ugyanaz van, mint nehanyszor, ha a tv ben csorog telefon is folkapom a sajatunk, mert annyira varom.Nehany nap mulva beletorodom majd, hogy hatha ir inkabb, ha igen, kiszamolom nagyjabol mikor kell megkapjam.Kozben probalok kitalalni lehetosegeket, amiert megsem tudni hivni, vagy irni, hogy ne zuhanjak akkorat. Erzem a feszultseget,ami folepul, mint egy elektromos iv,es tudom, hogy nem vagyok kepes ilyen folfokozottan megorizni, csak ideig. Majd elkedvetlenedek, es mar tudom, hogy akkor fogok valaszt kapni, amikor nem igy varom, nem ilyen felkeszulten, nem ilyen unneplobe oltozotten...

almombam:
A varos hataraban terul el a farm, kicsi,igazi varosi farm.A kocsival befordultam a hosszan bevezeto beallora. lassan gurultam, lattam, ahogy a traktoros funyiroval haladsz korbe korbe, mogotted egyforma rovidre vagott fuszalak sorakoztak.Kihuztak magukat tiszteletemre.A radioban a rekedtes hangu enekes befejezte a dalt,kikapcsoltam, lendulettel loktem ki az ajtot, kileptem. Eppen megfordultal, meglattal.Integettem, titkolva faradtsagom.Kozel gurulva leparkoltad,furgen leugrottal, magas, vekony alakod, keneyelmesen , biztosan kozeledett.Mosolyod a hatalmas szalmakalap arnyekolta.Neztelek, furkeszo szemem korbejart, mosolyod ram ragadt, erovel fekeztem magam, hogy ne szaladjak eled. Mosolyogtam, es kozben azt almodtam meg mindig, hogy en vagyok a fiad anyja.


* a folso foton az eszkimok jellegzetes szimboluma, nagylelkuseget, remenyt, baratsagot jelkepez.Ma reggel ebbe botlottam bele a parton, valaki elem rakta szo szerint, es en hogy orultem ennek.