Saturday, August 13, 2011

kamaszkor...



Azt hiszem a kamaszkor az az eletszakasz, ami az anyukak hajaban olyan kemiai valtozast idez elo, es beavatkozas nelkul, varazsszeruen, ami azt eredmenyezi, hogy hullik a hajunk..

Senkit nem szeretnek elijeszteni, nehany olyan kovetom van, aki meg kamaszkor elott van joval.

Vannak vitaink, osszeveszesek is, mert a hormonok a kamasz agyanak olyan jeleket kuldenek, hogy O mar teljesen felnott, maga hozhat minden dontest.
Lehet tul protektiv vagyok, talan, de elvem a jobb felni, mint megijedni, anyu utan szabadon.
Nalam szabaly, hogy mielott sotet van itthon kell lenni, es akkor is, ha nyar van, nincs iskola.En keptelen lennek ugy lefekudni, pedig jo helyen lakunk, hogy nincs itthon a kamaszom.Azt hiszem olyan komolyat, hogy mar toksotet volt 3 x kesett, es en ultem a lepcson a bejaratnal es a kormom helyett a korlatot nem ragtam, szorongattam, majdnem ki a helyerol, es fejben a legszornyubbet lattam, foleg ha ezzel egy idoben mento is megszolal tavolban, akkor kesz is vagyok..szerencsere ilyenkor percek mulva megjelenik a fiam, de a pulzusom minimum 120 ugy, hogy meg sem mozdultam.

Igazodunk, szarnyakat bontunk, repulni probal, kisebbeket , majd nagyobbakat, es ugy tud repulni, hogy kozben en is ujra tanulok repulni es bizni, elengedni.Nem egyszeru megtalalni a helyeset, hogy maradandot ne karositsunk sem egymasban, sem a kapcsolatban.Nehez megmagyarazni, hogy nem O az, akiben nem bizunk, hanem az elet.

Szerencsere van mihez visszanyulni,amikor meg olyan egyszeru volt minden.Kisbaba korbol legkedvesebb volt a lovacskazas, amikor negykezlab masztam korbe korbe , ult a hatamon, vagy neha megvadulva ket labra alltam es vagtaztunk, O meg visitva nevetett.
Vagy imadtam a pufok hasaba trombitalni, es kacagott csuklasig neha.Egyszer kesobb repultunk, 3 eves koruli volt, varakoztunk a beszallasra, amikor teljesen varatlanul felhuzta a ruham es trombitalta a hasam, ugy, ahogy en neki korabban.Masok is jot szorakoztak ezen:)

Hat igen, akkor meg minden egyszeru volt,kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond, idezem ismet kedvencem, anyu,aki igy utolag is igazolja, hogy legjobb tanitom volt, persze kamaszkent nem igy lattam, en is vitaztam, veszekedtem, szemtelen is voltam, de mar ertem Ot, sot, mar egy jo ideje ertem:) bocs anya minden kihullott hajszaladert:)love u
Ha frazis , ha nem, de mindig igazad volt, es ahogy gondolok sajat kamaszkoromra, egy ket hajhuzas siman belefert volna, megerdemeltem volna:)...