Tuesday, August 9, 2011

bemutatom mancsit...


...tavaly decemberben irtam cicuka elveszteserol, az utolso puszi cimmel, es hangsulyoztam, hogy soha tobbe nem lesz macskank.
Az ilyen kijelentesek arra jok, hogy surgosen megszegjuk oket, ha alkalom adodik.Igazan a varakozassal vagyok elfoglalva, varok most konkretan egy hivasra, vagy levelre, valamire.Ugy belegondolva az ember ki tudna e szamolni, hogy az eletben mennyit var, mennyi idot fordit csak arra?le lehet e merni, mert nyilvan egyik varakozas atfedi a masikat, nincs is olyan idoszak, amikor nem varunk.Igy voltam magamban, es meg ugy is, hogy vajon hanyszor van olyan, hogy varsz es nem azt adja, nem azt kapod , amit vartal? igy voltam a kiskutyakkal, annyira vartam oket, mert kicsik, a szulok is zsebkutyak, es kepzeltem a kicsik meg tunderibbek lesznek, es holtan szulettek.Nehez meg most is ragondolni.

Es akkor a ferjem megtalalta mancsit, szinte masa az orokbefogadott cicusnak, a nyakan a kis folt, a laban a kis zoknifele, ejjel vilagit a sotetben:)ugy is viselkedik, hajnalban felebreszt es amikor latja nyitva a szemem eldobja magat, es cicaskodik:)ellenallhatatlan, es tudja!

Mindig az a karikatura kepsor jut eszembe: gazdi(ferfi) alszik, mellette a macska szerepel ,ebredjen mar fel, de a ferfi csak horkol.A macska belefarad, elovesz egy baseball utot es fejbe vagja a pasit, aki folugrik, kozben a macska villamgyorsan eldugja az utot es eldobja magat ugy, ahogy az enyem:))ezen sokaig nevettem.A ferfi persze nem tudja mi tortent, de mar ebren van.Megneztem , nalunk a garazsban van a baseball uto:D

A foton mancsi, a vilagitos mancsa miatt, es a kosarba magatol maszott, csak idoben eszrevettem es lekaptam.Kicsit csal a kep, mert az eletben korantsem ilyen felos, a kutyakat mar elolvasztotta pl es hatalmasakat jatszanak, birkoznak.Rolam meg ugye ne is beszeljunk, elolvadtam:)

16 comments:

  1. Lovely blog, greeting from Belgium

    ReplyDelete
  2. Nagyon édes! Nagy cica rajongó vagyok én is. Már annyiszor megfogadtam nem engedem közel a szívemhez...De nem igy történt...

    ReplyDelete
  3. Szia Mancsigazdi,

    mennyire örülök a picinek! Főleg, h decemberben a cica halála kapcsán találtam rád és nagyon szomorú vtam veled együtt.
    Sok-sok örömet a kis világítószeműmancsúval, várjuk majd a tudósításokat :)))
    Puszi!

    ReplyDelete
  4. Örülök az örömödnek, kedves Ágnes, és a cica is aranyos, szépen pózól az új kosarat nyilván ki fogja sajátítani:))

    ReplyDelete
  5. Szia Ágnes!

    Én is örülök!!!!:-))) A másik blogomon szoktam irni a cicáimról ( mert azok is vannak - ketten összesen). És én is nagyon szeretem őket. Sok örömet kívánok hozzá!!!:-)))

    Puszi!

    Csilla

    ReplyDelete
  6. Dear Louisette!

    Thx for your visit, and very nice comment you left:)
    I send you a huge Hello from Canada:)

    ReplyDelete
  7. Vera Kedves:) en elsosorban mindig kutyabarat voltam, de a tavalyi cica elvarazsolt, ugy fogadtuk orokbe.
    Ez a cica most olyan, mintha a masa lenne,nagon edes.

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  8. Mercike:) igen, emlekszem , probaltal vigasztalni.Koszonom most is!
    Erre a cicara sokkal jobban fogok vigyazni, allitolag, ha nem engedjuk ki, akkor utana nem akar mar tekeregni, ha ki is megy de felni fog, es csak az udvaron marad.Majd irom a jelentest:))

    pusiz, szia:)

    ReplyDelete
  9. Rozsa Kedves:) annyira tetszett, ahogy bemaszott es kukucskalt, azt mar nem fotoztam, ahogy kiborult a kosarbol:)Majd figyelek, ha megek vasarolni, nehogy benen maradjon:D
    Koszonom a megjegyzesed!

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  10. Csilla Kedves:) na akkor majd figyelem azt az oldalad, nagyon szeretem az allatos beszamolokat.En is nagyon nagy allatbarat vagyok!
    Koszonom a kedves szavaidat!

    puszillak, szia:)

    ReplyDelete
  11. Jaj, de örülök a cicusodnak! Andris unokámmal nézegettük, ö fedezte fel, hogy az övé is hasonló a tiédhez.
    Kívánom, hogy leld sok örömöd benne:)

    ReplyDelete
  12. Tényleg nagyon édes. Nekünk is van cicusunk, 6 éve hozta fiam haza. Azóta szép kis/nagy cica-lánnyá cseperedett, nagyon sok örömünk van benne.Az elején egymástól lopkodtuk el éjszaka, hogy kivel aludjon :). Mist már a cicus, bocsánat, Szempillangó kisasszony (mert ez a becsületes neve) választja meg kinél alszik :) Sokszor a fiammal, de nagyon érdekes, ha bennem valami szomorúság, vagy vizsga előtti időszakomban a stressz volt, akkor mindig velem aludt, alszik.
    Nagyon sok örömet tudnak adni :)
    Én is kívánom, hogy sok örömed legyen vele!
    Puszi
    Edit

    Ui: Ja, és azért Szempillangó kisasszony, mert oldalról nézve picike kecses kis szempillái vannak. És olyan bájosan nőcis :)

    ReplyDelete
  13. Kedves Eva:)

    Koszonom szepen a kivansagod, kulon orulok, hogy haosnlo cicusunk van a kis Andrissal:))
    Nagyon megszerettem mar most a cicat, nagyon kedves termeszetu.
    Majd biztosan meselek a kalandjairol:)

    ReplyDelete
  14. Szia Edit:)

    Mintha emlekeznek egy fotora Nalad a cicussal, szep volt.En sokaig kutyabarat voltam, aztan tavaly orokbe fogadtunk egyet, es teljesen levett a labamrol:)Imadtam, es egyutt aludt a kutyakkal, nagyon szerettek egymast.Sajnos baleset erte, a sozmszed akaratan kivul elgazolta:((mondanom sme kelle, belebetegedtem, meg is fogadtuk tobbe nem kell.
    Es maris imadjuk , imadom ezt a cicat:)

    Tetszett amit irtal, hogy maga valasztotta kivel alszik:)Ja es a neve is nagyon tetszik:))

    (nekem este sokaig nem mukodott a blog)

    puszi, szia!:)

    ReplyDelete
  15. Ajánlom a cicaszeretők figyelmébe ezt a blogot:

    http://aetriuxa.blogspot.com/

    Egy csíkszeredai kedves ismerősöm vezeti, (egyébként író)Ő is nagy cicabarát.

    Nagyon frappánsakat ír a cicusokról, néha akkorákat nevetek rajta.

    Puszi mindenkinek!
    Edit

    ReplyDelete
  16. Koszonjuk Edit!! este en is meglatogatom, imadom az allatos irasokat:)

    Puszi, szia! Nagyon kedves vagy!!

    ReplyDelete