Wednesday, August 3, 2011

anyja-lánya...


szerda hajnal van, az eso ebresztett es persze a latogatasod...

a szinekkel a jatekom soha nem fejeztem be, a lila teljesen kimaradt.
anyu amikor eloszor jart nalam, kapott tolem egy nagyon szep orgona szinu szabadidoruhat.
meselte, hogy egeszen addig viselte, amig szo szerint elvekonyodott,elkopott.
Egyszer mentem haza es elovette a szekrenybol osszehajtogatva , olyan kedves volt neki ez a darab, hogy nem tudta kidobni.
Finoman simogatta, szemeben, kezeben szeretettel.

Van egy fiokom, ahol orzok pl. egy kisparna huzatot, mokus van rahimezve, anyukamtol.
Kerestem valamit es a kezembe akadt ez a szoknyam.
Ez egy kotott szoknya, nagyon elegans volt, amig a kavet ra nem csopogtettem.
Semmivel nem tudtam kiszedni a foltot nagy banatomra, pedig imadtam ezt a szoknyat.
Aztan foladtam a folt eltavolitast es kimostam, osszehajtottam, eltettem.
Tegnap, amikor vegig simitottam, a lila szabadidoruha jutott eszembe.A kezemben, a mozdulatomban
ott volt az anyu, majdnem lattam..jo volt, tokeletes hianypotlas...


Lila-Egyedi

A lila szint kedvelok egyediek, kulonlegesek, erzekenyek, kedvesek, kreativak, onfelaldozoak.Eros bennuk a vagy a kitunesre,
a kulonbozosegre.Gyakran valnak szarkasztikussa, ha felreertik oket.
A lila szint kedvelok bolcsek, erosek, es nagyon ritka az elofordulasuk.