Saturday, August 6, 2011

a barátságról...




A baratsag olyan, mint egy szal virag az elet tengeren/ nem en


A barat az , aki elmondja azt a szemedbe , amit masok csak a temetesed utan/ nem en


Valahogy mindig ugy kepzeltem az igazi barat az, aki amikor eletem legnagyobb hulyeseget csinalom is
ott van velem, es egyutt izgul, azt mondja o is olyan hulye akar lenni, mint en.Ha megsem sikerul sem itel el.
Ha nem faggat csak megvarja, amig el akarom magamtol meselni.Ha nem fel kimondani, megmondani,beolvasni, kockara mer tenni, engem, a baratsagunk.
Ha igy atgondolom, az igazi baratsag egy hatalmas kockazatvallalas.../ en


eloszor azt jatszottuk baratok vagyunk
majd baratokbol szeretok lettunk
a szeretokbol ellensegek lettunk
majd az erzesek emberive tettek
mire raeszmeltem elveszitettelek /en

a veszteseg felsofoka az, amikor a baratodba leszel szerelmes, es ha elveszited, meg az sincs , hogy megbeszeld a baratoddal, talan ezert nem hiszek no-ferfi baratsagban/en

7 comments:

  1. Teljesen egyetértek Ágnes! Férfi és nő között nincs barátság, mondhat bárki bármit! Az olyan jellegű kapcsolatokban mindig érzelem húzódik meg a háttérben! Aztán ha arról hallok, hogy előtte együtt jártunk, de mára barátok lettünk, na az egy nagy nagy hazugság, a külvilág felé s magunk felé is!
    Ha szétnézek itt a neten sok olyat látok a közösségi portálokon, amikor hölgyek a régi kapcsolatukról raknak ki fotókat, noha annak már X ideje vége....Csak úgy....barátságból...Na, de nem vagyunk egyformák....

    ReplyDelete
  2. Koszonom Viktoria! en is igy latom.Ha nem is azonnal, de idokozben felepul az erzelem, az egyik majd mast akar.
    Es en sem tudom elkepzelni, pedig jelen voltam mar olyanon, hogy egy asztalnal ulok valakivel, akivel joban voltam, es akivel most vagyok joban:)hat nekem ez nem menne.
    De latom az a csucs , amit Te irtal:) ezeken a portalokon lehet jol mutat egy ilyen, na meg fejben, de a valosagban nem hiszem, hogy mukodik.
    Es milyen jo is az, hogy nem vagyunk egyformak:)

    Koszonom a megjegyzesed, nagyon tetszett!

    ReplyDelete
  3. Köszönöm Ágnes legyen szép napod! Tetszenek a bejegyzéseid, nagyon értékesek, szívesen olvaslak!

    ReplyDelete
  4. Koszonom szepen Viktoria!nagyon kedves vagy:)

    Szep vasarnap delutant kivanok Neked:)

    ReplyDelete
  5. Bár én új vagyok az olvasótáborodban, de szeretem, ahogy írsz... :-)

    ReplyDelete
  6. Sok szeretettel udvozollek kedves babi:)koszonom szepen, es orulok, erezd jol magad mindig nalam, azt kivanom!:)

    puszillak!

    ReplyDelete
  7. De aranyos vagy! Kedves Tőled, köszönöm a szép gondolatokat :-)

    ReplyDelete