Wednesday, August 24, 2011

a lovasrendõr...

an officer and a gentle woman

...tipikus csutortok delutan volt, kisebb kiterovel hazafele, olyan ehes voltam, hogy az epres illatu kezkremtol a kezfejem egyre jobban nezett ki, majdnem megkostoltam, es hirtelen a szinte semmibol, persze ez igy nem igaz, a mellekutcabol ott allt elottem es buntetot irt, a lovasrendor.Nem nekem irta a buntetest, en rendesen haladtam, a lampa allitott meg, de oldalt sokan tilosban parkoltak, belecsusztak a du-4-6 kozott tilos parkolni idokeretbe.Olyan szokasostol eltero volt a hirtelen latvany ebben a gepes vilagban, az erot araszto gyonyoru loval, a rendor sem volt utolso, hogy megbanonazottan bamultam.Keszultem, hogy fotot keszitek, de hatulrol egy turelmetlen vezeto, akit nem igezett meg a latvany dudalt, hogy mozduljak mar meg.Sot a rendor is oda ugetett, es szo szerint lohatrol szolt, hogy Ms valami problema van?mert ha nem, akkor pls move on.

Azota ketszer jartam arra egeszen veletlenul, nem lattam, pedig most felkeszultem a parkolasra, hatha le tudom fotozni.Igy a netrol kerestem egy fotot.

Aznap hazafele probaltam elkepzelni , ha mi is igy kozlekednenk, mert a melegedes es minden egyeb kornyezetvedelmi peldabeszednel szegyellem magam, mi vagyunk mindennek az oka stb.

Aztan megiscsak tovabb kepzeltem a szuk szoknyaban, tusarkuban valami hidraulikus emelo felemel a lo hataig, mi hattal helyezkedunk, hogy eppen csak at tudjunk billenni a hatsofelunkkel:)eloszor olyan kep jott, hogy a masik oldalon leesunk, de ezt gyorsan toroltem:)szoval sikerul, elegansan, kecsesen kesztyuvel a kezunkon tartjuk a gyeplot, a tusarkuval neha megnyomjuk a lo veknyat, hogy gyorsitson vagy lassitson, majd a megfelelo helyre kikotjuk.
A parkolo helyett a gyipacit etetjuk es nem penzzel, hanem zabbal, es ettol a fonokunk lesz a legzabosabb, mert idoigenyes.Plane ha valaki cigi szunetet is tart, en nem dohanyzom szerencsere. Igy jatszottam a gondolattal, lattam a benzinfust helyett locitrommal szennyezett utcakat, mikozben hazaertem.

Aztan osszefoglalva megallapitottam, hogy esoben-hoban a lovunk beadna a kulcs helyett a gyeplot, mert igazan nem epuletes lavany esoazottan megerkezni es lekecmeregni a lohatarol.

Vagyis nyilvan azert kell szegyellni magunkat az energia es hordozok fogyasztasaert, hianyaert, karos hatasaert, hogy a ladaba bedobott szamlakon mar eszunkbe ne jusson zsortolodni, ujra emeltek, csak bunos lelekkel fogadjuk el, adjuk meg magunkat a sorsnak, hiszen folyamatosan kart teszunk, annak ara van...