Sunday, August 21, 2011

esküvõ a parton...


Tegnap este a parton belesetaltunk egy eskuvobe, szo szerint.Tobb etterem is van, de talan a legelokelobb a Barangas on the beach nevu.Szamomra az anyak napi vasarnapi brunch-rol volt emlekezetes tegnap estig.
Szerencsere velem volt a nem tul elokelo fenykepezom es ugy- ahogy sikerult megorokitenem, sotet volt mar.
Mi eppen a boldog igen irasbeli rogzitesere setaltunk oda, eddig hasonlot csak hiressegekrol lattam es csak ujsagban.
Eppen a napokban irtam egyik kedves blogban, hogy valahogy kimaradtam eskuvokbol, a sajatomen kivul eddig nem voltam, es tessek, kapok egy meghivas, keszulodesi izgalom nelkuli ceremoniat.
Egyszeru volt, szep, ettol volt megkapo.Latszott, hogy igazan csak az igenre fokuszaltak, nem a koritesre, mint oly sokan.Millioan kidolgozzak a legaprobb reszleteket hetekig, honapik, hogy utana egy percen belul kimondhassak a veget az igennek, amirol kiderul, hogy nem volt boldogito.


Nekem nagyon tetszett, annyira, hogy a keppel jatszottam kicsit es festmenyt csinaltam belole, mint a szoknyambol legutobb.

Mivel hivatlan es varatlan vendeg voltam, az ifju parnak fogalma nincs arrol, hogy ott voltam, es ma a blogomban szerepelnek , azert :Kivanok Nekik Nagyon Sok Boldogsagot es Hosszu Eveket, Eletet, Egyutt!

(en meg elmondhatom , hogy az iden eskuvon is voltam, az ajandekomba nem lehet belekotni, ez a bejegyzes az, sot vissza se lehet cserelni:)


12 comments:

  1. Kedves Ágikám,
    ha tudnának róla, az egyik legemlékezetesebb ajándékot kapnák szerintem!
    Érdekes, h sötétre időzítették az igent... Tetszik, h nem volt nagy körítés, valóban nem ez a lényeg, igaz?

    ReplyDelete
  2. Finnországban van hasonló szokás, hogy az esküvőt és keresztelőt a természetben bonyolítják le,sok ceremónia nélkül.
    Ötletes képet készítettél kedves Ágnes:))

    ReplyDelete
  3. Szia Mercike:)

    Kepzeld este 9 volt, eppe neztem a foton, hogy egy csillag is van mar az egen.Sajnalom, hogy ilyen a fenykepezom, probaltam vilagositani a fotot amennyire tudtam.Ez nekem is furcsa volt, hogy ilyen este, sot egy csomo szunyog is volt:)De maga az egyszerusege, a nem tul cicomazva annyira lattatta, hogy mi a lenyege egy eskuvonek.Szep zene volt kihangositva az etterembol, nagyon jo volt na, ilyen varatlanul:))

    Puszillak Mercike, es koszonom!:)

    ReplyDelete
  4. Szia babi:)

    Tudod amikor elindulsz setalni es az etterem es a to kozott megy a jarda, mi ott haladtunk volna el, es varatlanul ert, hogy ott vannak.Miota itt elek meg soha nem lattam eskuvot a parton, lehet gyakrabban kell szombat este setaltunk:))
    Viccen kivul, a zene a latvany, nagyon szep volt.Kar, hogy sotet volt.

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  5. Rozsa Kedves:) megint okosodtam, nem tudtam errola finn szokasrol, pedig a konyvelonk finn szarmazasu.Bar O mar itt szuletett.
    Nagyon szep volt az eskuvo, a zene hozza, csak ahogy irtam mar fontebb is, kar, hogy ilyen sotet volt.
    A paint shop programban van egy olyan lehetoseg, csak egy klikk es olyan, mintha festmeny lenne a kep:)Nem nagyon az en erdemem, masoknal lattam, es en is kiprobaltam, igy az eskuvoi keppel nagyon jo lett.

    puszillak, szep hetfot kivanok!

    ReplyDelete
  6. Én rész vettem egy ilyen keresztelőn, bár az eső meghiúsította a kint levést, így a család hétvégi házában-mökkiben zajlott. Az unokám, Jessica keresztelője volt, nagyon meghitt és szerény, csak a család vett részt, a lelkész kijött a házhoz, a család az erdőben szedett virágcsokorral díszítette az ünnepi asztalt, melyre a bibliát és egy gyertyát helyeztek. Ami még nagyon érdekes, akkor tudtam meg a nevét az unokámnak, mikor azt a lelkész kimondta, addig titokban tartják a fiatalok, még a nagyszülőknek sem árulják el. Előtte 3 héttel érkeztem és ez idő alatt nem tudtam, hogy szóljak az unokámhoz, így elneveztem Babócának, amit sokszor még most is használok.
    Minden esetre, szép élmény volt számomra az egyszerűség ünnepi pillanata.

    ReplyDelete
  7. Én városlakó vagyok, de imádom a vizet. Ha tehetem, vízparton nyaralunk, és már az is gyönyörűség, ha a parton sétálhatok és nézhetem a hullámokat...
    Lélekemelők a képeid !!! :-)

    ReplyDelete
  8. Rozsa:) nagyon tetszett a tortenet, es csakugyan erdekes, hogy titokban van tartva a nev.A becenev igazan bajos:)
    A svedeknel olvastam, hogy 2 evig varnak, figyelik a gyermeket , a tulajdonsagait es aszerint kap nevet, csak akkor irjak be a vegleges nevet.Ezt is nagyon erdekesnek talalom.

    Biztos vagyok abban, hogy soha nem felejtheto elmenyben volt reszed, mint nekem most ez az eskuvo:)

    ReplyDelete
  9. babi:)en most az elmult evtizedben elek viz kozelben, de szinte naponta a parton vagyok, meg telen is.Nagyon szeretem, minden nap mas, meg a szine is a viznek.Teljesen magamenak vallom, ugy is hivom az en tavam:))
    Nagyon szerencsesnek erzem magam, hogy ilyen helyen lakom, 5 percre a parttol.:)

    Koszonom a kedves megjegyzesed!

    ReplyDelete
  10. Nagyon szép volt az esküvői meghívótok szövege..

    ReplyDelete
  11. Szia Hupsz:)

    Koszonom szepen, en is ugy talalom ma is:)

    szia, puszi:)

    ReplyDelete