Tuesday, August 2, 2011

állati...



Arrol meg nem is irtam, hogy az aruhazban szombaton lattam egy malacot, giccses szobadekoraciokent es amiert megmaradt bennem az az, hogy hatalmas angyali szarnyai voltak.A ferjemtol megkerdeztem, hogy esetleg valamit nem tudok a repulo malacokrol, es megnyugtatott nem nekem ment el az eszem:)Ja es zold szinu volt, gondolom a repulest nehezen viseli...igy jottek az allati torteneteim, amiket hordozok itt magamban, es most megosztom engesztelesul, a depis bejegyzesemert:)


Megallapitottak, hogy a macskak dorombolasanak semmi koze a kedveskedeshez, egyszeruen ilyen hangot adnak ki es a simogatas valtja ki, olyan mintha megnyomunk egy gombot es nem jon ki a sult libacomb, nagyjabol ezt jelenti:)

Nehany eve olvastam, hogy a galambok is megcsaljak egymast... ezen akkor nagyon sokaig es nagyon nevettem, mert nem tudom elkepzelni ezt hogy allapitottak meg.En teljesen egyforma szurkenek latom oket, es a szurkeseg alatt nem az egyszerusegre gondolok.Aztan egyik reggel kavezunk a kertben es hallom az eros turbekolast, aminek semmi koze nem volt ahhoz, amit en tudtam a turbekolas ertelmezese alatt.Az egyik galamb, szerintem pasi galamb volt, kifejezetten mergesen turbekolva lezavarta, elzavarta a masik galambot.Vagyis a turbekolas szimplan a galambok kiadott hangja es semmi koze az enyelgeshez:)

Valaki segitsegemet kerte par eve a zsirafok beszelgetesevel kapcsolatban, ami hasonlit a leveli bekaera, de senki ne kerdezzen ki belole:)

A kutyikaknak teljesen folosleges elokelo hosszu nevet adni, mert csak az elso szotagot ertik, attol lelkesednek be, es a hangszinunktol, ahogy mondjuk nekik.Rovid memoriajuk van csak, es fogalmuk sincs 5 percig vagy fel napig hagytuk oket magukra, egyforman orulnek nekunk.

Ez mar nem allati, de allatira birom, ha kerdezik:)

beutottem a labam, nagyon faj
-melyik labad?

Na most kerdezem en mi a jelentosege a fajdalomban, hogy melyik a bal vagy a jobb faj?:)Keznel meg latok valami ertelmet.

alszol?
na most ha alszom, erre hogy fogok valaszolni?az ebren vagy? ertelemesebb, de olvastam, hogy az agyunk lusta es eloszor mindenbol a rovidebbet veszi elo:)

Az enyem most nem volt lusta a hulyesegeket eloszedni, remelem jokat derultok Ti is...