Wednesday, August 17, 2011

beszámoló...



...az uzletek bejaratanal kicserelodtek a viragok megint, oszirozsara, az aruhazban a nyari vasar veget jarja, a nyar ugyan meg nem, de a ruhak a manokeneken oszi es foleg iskolai egyenruhakra.Bar nehez elhinni a tartos meleget erezven, hogy lassan vege a nyarnak, de megis megmozgat, megmozdul bennem valami es kedvem van venni egy feher bluzt, ugy elkap a vissza az iskolaba laz:)

Mint tudjatok nagyon hiszek a jelekben, ma furdes kozben , na jo nem illett oda, de akkor jutott eszembe Mr.R., egyelore nem hivott, ha esetleg irt, az meg nem erkezhetett meg, de barmelyik napon szerintem.Hogy a gondolat kezdete is ertelmet nyerjen, furdoszobabol kijottem es az ora, amirol tettem fotot, leesett, ugy, hogy senki nem volt a kozeleben, senki nem csinalt semmit.Vagyis a furdoszobaban gondoltam Ra , es talan ezzel uzente, hogy irt?/majd jelentem, ha tobbet tudok.

Mancsi , aki elhamarkodottan kapta a nevet, igazan egy kivancsi Fancsi, csak B. nem szereti, ha igy szolitom.Teljesen belakta a hazat, minden erdekli, mar a kertbe is kiszokott, a szolo levellel jatszott, es a ket kutyaval.Eloluk bujt el, teljesen a mancsai kore tekerte a ket kutyat, imadjak.
Az a bizonyos sms kuldo gazdaja nem jelentkezett, de megfejtettem, illetve van egy eros tippem, bar itt azt mondjak ne tegyuk mindenunk egy kosarba, en megis egy lapra tennem ezt a tippem.Tudom, hogy egyszer csak el fogja mondani, mert semmi nem marad titok.

A mai nap szep lett, pontosan fel 3-kor ereztem szoritast a gyomromban, otthon fel 9, mindazonaltal, hogy nagyon kellemetlen erzes volt, megis mosolyognom kellett...

Szep csutortokot kivanok, nekunk meg jo ejt:)