Friday, January 6, 2012

a vágyakozásról...







..naponta szuletnek , ebrednek bennunk vagyak.Egy szep ruhara, egy libbeno fuggonyre, utazasra, ekszerre, kulonleges etelre..
 ....a lista vegeterhetetlen.Miert szuletnek bennunk? miert van az emberben az a mozgatas, ami allandoan ujat es ujat kivan, miert akkor, ha megsem valosul meg?micsoda veszteseg, megha csak vagyalom is...sajnalom mind, ha nem tudom valora valtani.

Azt gondolom a vagyakozas az ember egyik legszebb erenye.Elore visz, meg akkor is , ha nem teljesedik be.
Ma olvastam egy cikket, ami visszaropitett idoben valahova kozepiskolaba, talan gazdasagi foldrajzora volt..arrol tanultunk, amikor amerikaban a kavet az oceanba ontottek..inkabb, mint termeloi  aron alul eladni.


Ma egy 65 eves uzlethalozatrol olvastam(Priscilla of Boston)

, lezarnak, folszamoljak..eskuvoi, menyaszonnyi ruhakat arultak.
A keszlet, ami folhalmozodott oriasi mennyiseg, a dolgozok voros festekkel fujtak le egyenkent a ruhakat, gondolom a kave elve alapjan.
Neztem a ruhakoltemenyeket es ugy vagytam arra, hogy egyet, csak egyet megmentsek..ki tudja, talan olyan lesz, mint a kezzel irott levelek, arra a sorsra jutnak.


Majd vigaszkent nezhettem cicukat, ahogy o vagyakozott erre a gyonyoru cardinalra ma..mosolyogtam oket.
A szurke , mar mar kopott januarba, kertbe , udito szinfoltot hoztak nekem...




* a cardinal elrepult, nem lett bantodasa(minden vagy megsem teljesulhet:)