Monday, January 16, 2012

a nõi agy és a nõi táska...


 "A taskank valahol a meroszalaga a szemelyes novekedesunknek is.Minden korszakunkban visszuk benne magunkkkal azokat a dolgokat, amivel ugy erezzuk vedohalot kepezunk magunknak es szeretteinknek egyarant.A vegso stadiumnal pedig elerkezunk ahhoz a felismereshez, hogy nem az a fontos ami a taskaban van, hanem ami mi magunkban van, es mosolyogva esetleg vallrantva, mehetunk taska nelkul is.Tul fogjuk elni:)" reszlet egy 2010 bejegyzesbol

Igy irtam korabban a noi taskakrol.Aztan irtam egy szeszelyes bejegyzest a ferfi agy abrazolasaval illusztralva is, jatekbol.
Ha oket abrazoltam, ugy fair ha  a noi agyat is beteszem, gondoltam.En a cipo melle hasonlo nagysagban rajzolnam a taska fontossagat.
A ferfiak csakugy, mint a  cipoknel, nem ertik miert van szuksegunk annyi taskara.Miert nem eleg egy, beledobalod a holmid es kesz.
Hogy megfeleljek a gondolatmenetuknek es biztosan sok ellenseget szerzek ismet:D van ugye cicuka, tetszett az ujj nelkuli norvegmintas kesztyu, norvegmintas taskat meg nem lattam, de azonnal elbuvolt, es hogy befejezzem a modandom, a cicukahoz es a kesztyuhoz vettem magamnak egy taskat..nagyon jol illenek ossze...persze amikor elmegyek itthonrol cicuka marad, de az nem fontos, a taska fontossaga meg van magyarazva, es valoszinu olyan bonyolult kovetni , hogy inkabb rabolintanak , valoban szukseg volt erre a taskara, orultseg lett volna nem megvenni:)...