Tuesday, January 17, 2012

sapka, sál és a füles...


...mar megint bolond az idojaras, melegem volt ma a lehuzott ablakkal is.Es a parkoloban egy ferfi  rovid ujju poloban setalt keresztul, ma januar 17-en, 2012.
Igyekeztem igazodni ehhez  a szeszelyes idohoz, talan harom evszak is lejatszodott, tel tavasz, osz.Fagy, eso, szel, szellokesek, langyos legaramlat.Igazan bolondito.
Regen kepes voltam ironikusan olyan kijelentest tenni, hogy elcsabitottak ide sok embert, foleg Europabol, es itt tartanak bennunket a vasarlassal.Mindig van indok, mindig van learazas, es mindig a jo erzes mekkora uzletet kotottunk.Persze ha nem megyunk sehova akkor kotunk a legjobbat, de kit erdekel ez a vasarlasi lazban.
Csupan szeszelybol mentem ma, mert az almom megpecsetelte a napom, ilyenkor kell a potlas, kell a mas kozeg, ami elterel, feledtet, ha csak rovid idore is.
Megtalaltam a fulmelegitot a sorsolashoz, es ez igazan bájos, mert kivulrol egy hopehely  minta van, belul puha , meleg.De sajnos hiaba utogettem a kezemre, hogy induljak a penztarhoz, egy svajci sapka magneskent rantott magahoz.Ilyen szep kovekkel is ki van rakva.Mar kepzeletben le is jatszottam B.-t ahogy mondja: anya ne sertodj meg, de ha ez a sapka van rajtad en nem jovok:D kamasz, jot nevetunk, es talan valoban nem is lesz rajtam a sapka, mert kovekkel kirakott, fenyes, amit soha nem szerettem, csak ma, mert ma bolondos nap van.Egy ilyen napba belefer.Masik gyenge pontom a szep salak, ennek most csak a szine tetszett meg.Meg az is oda volt irva, pedig mar le volt arazva, ha egyet veszel, a masodik ingyen van. Na igy parositottam a sapkat a sallal.A kocsihoz amig setaltam, rajottem ehhez nem jo a kesztyu es taska,ehhez valami finom, kecses valo, es mas szinu...  igy ez egy ordogi kor, soha nincs vege...de legalabb tudtam nevetni magamon...es versenyt szeszelyeskedni az idojarassal
...