Friday, January 20, 2012

Díjat kaptam...

Rozsatol( 50 év felett), dijat kaptam.
A dij atvetele nem olyan egyszeru, kotelezettseggel, szabalyokkal jar.
A kovetkezokkel:
1.Vedd át a díjat
2.Köszönd meg, akitől kaptad
3.Tedd ki a blogodra
4.Add tovább másik 4 blognak
5.Írj magadról 3 dolgot

Kedves Rozsa!:)Nagyon nagyon szepen koszonom, hogy ram gondoltal! Neha meg egy ilyen csekelyseg is bearanyozza az ember napjat.:)KOSZONOM! Tisztaban vagyok azzal is, hogy sokan nem szeretnek kapni, de en azert tovabb adom, annak a remenyeben, hogy most oromkodes lesz belole:)

Akiknek adom:

Karesz  (
ALTERNATÍVA)                      (mert mindig felvidit)
Holdgyongy (
Álmaim - házunk )            (mert imadom a fotoit)
Gardrob     
(Adrienn )                             (mert nagyon elgondolkodtat az irasa)
Judit            ( Virágaim,angyalaim..)       (mert ezerarcuan sokoldalu szepeket csinal)

Magamrol 3 dolog:

1.Csak a termeszetesseget szeretem mindenben, legyen az viselkedes es az elet egyeb terulete.
2.Eddig haromszor alkalmaztam ujraelesztest eletemben, mind sikeres lett.
3.Egy csirket teljesen fel tudok dolgozni.Nyakat vagni, vert folyatni, kopasztani  stb..:)