Tuesday, January 17, 2012

anyu...



...milyen torekeny az ej, a macska csongojenek finom hangja tori meg.Lassan ebredezik a varos,mint en.
Nem alszom,mert rolad almodtam anyu, olyan intenziv volt,hogy sokaig ebren is valosnak hittem.Mig lassan rajottem mar csak almomban vagy ebren velem.
Ot eve mar,... hogy elmentek az evek..., belegondolva sok.Nem volt egyetlen nap, hogy ne lettel volna benne.Meg veszekedtunk is neha, es ebben , az ilyen fele kommunikacioban az a jo, a vita egyoldalu marad...hianyzol anya, csak ennyit akartam mondani...es hogy valamiben nagyon szuksegem lenne a tancsodra,..

8 comments:

  1. Megkönnyeztem, ...sajnos tudom milyen érzés.

    ReplyDelete
  2. Én is sokat gondolok apumra. Meg mamámra és papámra....pedig papa 85-ben, mama 91-ben ment el. De szinte minden nap eszembe jutnak erről, arról...
    Apum még nagyon friss élmény...lehet még most sem tudtam felfogni?

    ReplyDelete
  3. Csilla:)igazan sajnalom, fogadd egyutterzesem!

    Koszonom a latogatasod!:)

    ReplyDelete
  4. Edit:) a Tied meg tul friss, az apukad.Ilyenkor meg en is sokkban voltam.Aztan volt olyan, hogy mire benyomtam a szamot jottem ra, hogy nincs aki valaszoljon..nem egyszeru az biztos, es a gyasz, a hiany nem csak akkor ott, utana jelentkezik...

    Koszonom Edit, puszillak:)

    ReplyDelete
  5. Igen, a tanács amit oly sokszor osztogatott és én nem fogadtam meg, ma milyen jól jönne...Ágnes, én megértelek.

    ReplyDelete
  6. Rozsa:)en is vagyok ugy is, jol latod, meg jol jonnenek ujabb tanacsok is:)
    Neha olyan varatlanul tor az emberre a hiany, az hogy mennyire hianyzik valaki..
    Koszonom, kedves vagy, puszi:)

    ReplyDelete
  7. Igen érdekes, amit írtál, hogy benyomod a számot...nálam az van, ha kérdezik mit csinálok hétvégén mondom megyek anyuékhoz.....anyuhoz.
    Nekem a telefonomban úgy van benne a számuk, mert közös, hogy anyuék. De azt nem is változtatom már át.

    ReplyDelete
  8. Van egy telefonkonyvem regrol, olyan kis notesz.Meg nem volt mindenkinek mobilja, oda irogattam a szamokat.Egyszer , taln 2 eve kiesett a taskambol es kinyilt egy olyan oldalon, aminek a fele szam mar nem is el...es nem csak a szamok nem elnek...

    Hagyd ugy Edit!

    ReplyDelete