Sunday, January 1, 2012

sírnak az angyalok...




                                                                       ...ejszakai koccintas utan ugy bamultam bele  a sotet egbe , mintha jovot igero gomb lenne.Tele kerdesekkel , vajon mit hoz az ev..de oly borultsag volt,  a csillagok sem latszottak.
Konnyelmu, elhamarkodott igeretem, a mult feledese, lerakjuk, elhagyjuk..sok sok szal atnyul az ujba, atszovi a borus ejszakat,  a fejemben sorakozo kerdeseivel.
Esik, mintha dezsabol ontenek, komoran sotetszurke a vilag, ez az en vilagom itt.Igazi szomoru vasarnap.Sirnak az angyalok, szoktam mondani, talan ok is siratjak az unnep mulasat.


Az ev elso boldogsag falatja lett, hogy eszembe jutva sietosen farmert -csizmat huztam, es a farmerom kicsit lotyog:)az unnepi etrend utan.Nem kis orom ez.:)
Siettem a partra, majdnem egy ora volt, a veget csiptem el.Polar bear dip 2012.Minden evben Januar elsejen rendezik meg, mindig van egy mareknyi orult, es az orultet itt teljesen jo ertelemben irtam, akik megmartoznak a toban.Ma nem volt akkora  a kihivas, mert +4 fok van, de korabban - huszonakarhanyban nem kis dolog.Tobb ambulancias is keszen allt, ha valaki rosszul lenne, de meg soha nem volt szukseg rajuk, amiota en kijarok.
Irigykedve neztem ma az orultseguket, ugy gondolom az ember egeszen addig gyerek lelekben, amig hatalmas orultsegekre kepes.


Eljatszottam az orultseggel gondolatban, legkozelebb talan  en is, es kozben folyt le az arcomon az eso, mintha sirnek, veluk , az angyalokkal...