Monday, January 30, 2012

Henrietta Potter...




Ha a hólény/lány figuram szerepet kapna a tortenetben, ezt a  nevet valasztanam neki.
Korantsem a mese miatt lett ilyen  a kulseje, az anyag, amivel dolgoztam nem engedett mast.Egyszer osztalyoztam a havat, a hopiheket, es igazan ritkan van itt felenk, hogy tapados, olyan jo gurithato es egyre nagyobb lesz.Legtobbszor olyan porzos , mint most es hiaba nyomkodom , lapitom, nem tapad.


Aztan atgondoltam olyan szempontbol is, hogy napjainkban kardinalis problema a derekvonal, a lapos has, akkor legyen ilyen lepellel letakart, valamit sejteto, elfogadhato derekvonalat sejteto.Megiscsak lany:)


A tegnapi napra visszaterve, a reggeli, delelotti napsutes utan , a kepeken lathatoan fejezodott be.Delutan elmentem otleteket gyujteni az egyik aruhazba, nezelodtem, setaltam, amikor egyszercsak kineztem es nem hittem a szememnek.Majdnem megdorzsoltem, hogy biztosan almodom.Ugy havazott, mintha valami mesebe leptem volna.


Egyszer egy oszi napon jartam igy, elmentem nezelodni, vasarolni, rovidnadrag-poloban, 20 fok korul volt.Amikor kijottem minden hofeher volt, ugy kellett keresni a kocsim.Csak alltam ertetlenul, hogy ugyan mennyi ideig setalgattam en...:)


Este visszaterve a partra ugy ereztem, mintha lepkednek az evszakokban, kockankent.
Szankozasra ma  este lesz alkalmas, lelapitjak, kitapossak , elokeszitik masok.


De a hoemberlany az elkeszult:bemutatom Henriettat:)