Saturday, January 7, 2012

levelek...


...tavasz volt ma is, tegnap is, rekordot dontve +12 fok !
A tavaszi idojaras megszediti  az embert, folborul kulso belso egyensuly.Talan ez valtotta ki belolem ezt a mostani irast.


Hatodikos voltam , amikor a nagyszuleinel nyaralt egy fiu, latott engem itt ott.Ahogy a boltba mentem, a postara kuldtek.Mielott hazautazott, bicajjal gurult elenk, becsongetett.Nem szallt  le a bicajrol, hanyagul ult rajta, mint egy cowboy a lovan.Szoke haja volt, kek szeme.
Amikor meglattam nem tudtam hova bujjak el, nem akartam kimenni.Szerencsetlensegemre az egesz csalad otthon volt, engem szolintgattak.Nem volt mit tenni, vegul  kimentem.Kaptam egy foltekert levelet, egy ezust gyuruvel osszefogva.
A fiu hanyagul a bicajon, egy pohar vizet is kert, a csaladom mogottem  es en azt kivantam nyiljon meg a talaj es tunjek el:)
Talan igy kezdodott a level imadatom.Aki a kozelemben van, annak is irok uzenetet, koszonet, jobbulas, mindenfele figyelmesseget.Ha en kapok szarnyalok.
A fiam nem tanitottam, de a postaladaban rendszeresen hagy foltekert, kilogo uzenetet nekem.Fel is hivhatna, meg is varhatna, de igy hagyja es irja;Kedves Anya:)(Dear Mom)
a szoveg es alairja, Balazs...es imadom erte.


Ma is igy tortent, es a mait kedvem volt menteni, maradandova tenni.A netet is segitsegul vettem.
Ilyen lett.