Monday, January 30, 2012

Valentin elõzetes...




"Mindannyian egy kicsit furcsak vagyunk. Es az elet is egy kicsit furcsa. Es ha talalunk valakit, akinek furcsasága kompatibilis a mienkkel, akkor kapcsolodunk vele, és ebben  igy kölcsönösen kielegitodik furcsasagunk -, ez a szerelem - igaz szerelem. "~ Robert Fulghum, True Love


Szerettem volna megvarni a Februar elsejet, de amikor ma este elkeszultem, nem megy na:)
Ugye en mindenaron nepszerusitem a Valentin napot, bar aki olvas engem egy ideje, nem lepodik meg ezen.Erzelmi ember vagyok, nem is tudom , hogy sajnaljam e neha, de nem , nem igazan.A negativ erzelmeket is jo megelni.Nagyon sokat tanulok beloluk mindig.
Minden erzelem megelese sajatos, ettol a legszebb, legkulonlegesebb, legalabbis nekem.
Eppen ezert most nem a szerelemrol irok, mert mindenki maga eli meg, vagy hal bele.


Jatekot hirdetek:) valahogy nem tudok ezen meglepodni..ugye Ti sem?:)
Szeretnem, aki ehhez a beirashoz hozza szol , meselje el , ha valami kulonos-erdekes modon ismerkedett meg a parjaval, kedvesevel, vagy csak egyaltalan ahogy megismerkedtek.
Az elso harom beironak kuldok ilyen muffintartot , a szivecskevel, szemelyenkent/beirokent 4 db/
A 11-ik beironak(optimista vagyok:) ajandekozom ezt a  kis taskat, benne edesseg, muffintarto es a szivecskek.
Tehat nincs sorsolas, csak ahogy irtok nekem.Ha nem lesz 11 beiras, akkor az utolsonak:D
Januar 31-en  varom csak a beirasokat, illetve ha lesz 11, akkor azonnal zarodik.Hogy szerdan, Februar elsejen postazzam is es hatha Amor velem lesz, es eljut 14-ig a cimzetteknek.





Jo jatekot kivanok nekunk !:)



8 comments:

  1. Jujjjj, na....Játék.....

    Leírnám az ismerkedésünk történetét, mert nagyon kedves nekem,nem teszem, mert épp nagy nagy próbán megyünk keresztül, nem lenne tisztességes....
    De az én gondjaimtól függetlenül jó játékot kívánok nektek! Remélem a következőben már én is részt tudok venni!

    Üdvözlettel,
    Viktória
    Kárpátaljáról

    ReplyDelete
  2. Én csak az idézetre reagálnék, nagy kevencem Fulghum!

    ReplyDelete
  3. Én szívesen leírom, játéktól függetlenül is.:) Interneten ismertem meg a férjem, 2002. februárban, de akkor nem foglalkoztam vele, nem voltam ismerkedős kedvemben. Ő kitartó volt, bár akkor Németországban élt már 5 éve, mint kiderült a leveleiből, mert abból volt bőven. :) Aztán április végén "elegem" lett és megadtam a telefonszámom, ha akar valamit hívjon fel. Május 2-án este 11-kor csörgött a telefonom, kivoltam akadva, hogy ez most komoly? én már alszom....végül is beszéltünk 20 percet. Aztán még akkor levezetett éjjel 6 órát és másnap együtt ebédeltünk. Május 13-án jött ismét haza, aztán júliusban végleg hozzám költözött. Augusztusban volt az esküvőnk. Szóval két találkozás után házasodtunk össze és még mindig szerelmes vagyok.:) Remélem ő is.

    ReplyDelete
  4. A mi megismerkedésünk a párommal nem volt mindennapi. Úgy adódott, hogy a Sors érdemesnek tartott bennünket egy új lap közösen történő beírására... Tanulva és okulva a múlt hibáiból.
    Ez többé-kevésbé sikerült is:)

    ReplyDelete
  5. Kicsit késő érkeztem az első háromnak, de érdekesnek és szépnek találom a témát, így le fogom írni a történetét:)
    Egy nagyon egyszerű, hétköznapi történet, munkahelyi szerelem volt a miénk, előtte hosszú ideig jó barátok voltunk, vigasztaltuk egymást, ha a másiknak gondja volt, a kolleganőm szülési szabadságra ment és a férjemet osztották be hozzám, hogy helyettesítse, névnapja volt és egy vacsorára hívott meg, talán túl romantikus helyet választott hozzá, nyolc hónapra rá megesküdtünk és ez már 34 éve tart. Azóta nem hiszek a nő és férfi közti barátságban, mert előbb utóbb egyik szerelmes lesz, jobbik esetben mindkettő és egymásba:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ágnes, Kedves!

      Én úgy vélem, a szerelem időtlen. Nincs korhoz kötve. De mindenki reménykedik, hogy előbb-utóbb rátalál. Vannak, akik azt hiszik, a fiatalkori szerelem örökké tart, mások meg azt, a szeretet mellé majd megjön a szerelem is. De sokszor nem így van.
      Vannak hosszú-hosszú kapcsolatok, fiatalkorban kötött házasságok, amikor mindketten azt fogadják: jóban -rosszban...
      És ha sok év után a békés egymás mellett élésbe "belepiszkál" Ámor nyila? Fel szabad-e adni a békét, nyugalmat a szerelemért? Mit szabad feláldozni a szerelem oltárán? ...

      Delete
    2. Most már tényleg közel járunk a valentin-naphoz.Napok kérdése és ránk köszönt... :)Kezdődő kapcsolatom van , nem is tudom igazából mennyire "szabad " belemélyülnöm ebbe.Bár én határtalanul romantikus vagyok :))) Kívánom, hogy mindenki töltse azzal a Febr. 14.-ét akit szeret.<3

      Delete
  6. Renni Kedves:) ha kezdodo is szabad egy kicsit es ha nem kezdodo sem szabad tulzasba esni:)Valami apro figyelmesseg biztosan joleso lesz:)es remelem megalapozza a hosszu kapcsolatot, kivanom, hogy igy legyen!

    Kosoznom a kivansagod, szep hetveget, szia!!

    ReplyDelete