Tuesday, January 31, 2012

a játék kapcsán...


Megkoszonom a resztvevoknek a jatekot, aki meselt, annak kulon koszonom a torteneteket,tetszettek:)
A jatek elgondolasa jo volt, de bizonyara , ha betelefonalni lehetett volna, akkor nagyobb a resztvevok letszama. Ne ertsetek felre igy is orultem, Nektek, akik bekapcsolodtatok!!
Az egyjegyu szamra valo tekintettel , aki elkuldi a cimet, mindenkinek kuldom a szereny kis ajandekom, amivel tovabb tudtok kedveskedni valakinek, valakiknek, ha akartok.
Kulon szeretnem kiemelni Rozsa sportszeru viselkedeset, aki maga a jatek oromeert kapcsolodott be.Nagyon szimpatikus es nagyon megszokottat adott :)
Rozsa! a viselkedesed   eppen olyan szep lett, mint az ismerkedesetek a ferjeddel.Gratulalok! es meg sok sok evet kivanok boldogsagban!:)
tami! nagyon tetszett a romantikus tortenet, ami ugy gondolom ma is tart.Gratulalok es sok sok szep evet kivanok!:)
Roza:) a tied ugy vettem ki egy ujrakezdes, ami szinten nem kis batorsag leirni, folvallalni.Gratulalok a batorsagotokhoz es sok sok boldog evet kivanok!:)
Viktoria:) oszinten irtal, es ha szeretned, cimed adod boldogan ajandekozom neked is, talan segit abban, amin most dolgoztok!:)
Eniko:) nem tudtal megjegyzest hagyni, de beazonositottam az idot es az elso haromban voltal.A torteneted nelkul is koszonom, hogy jelezted, reszt vettel:)En magam ismerem a tortenetet, az ajandek jo helyre megy ott is:)
Babi:)nagyon koszonom a hozzaszolasod, egy kicsit masabb volt, az elozo bejegyzeshez inkabb szolt, de nagyon orulok, hogy lattalak:)
Holdgyongy:) en nagyon nem ismerem az idezet irot, de ez nagyon jo meglatasa.Majd most jobban utananezek.Orulnek, ha neked is postazhatnek, de en elfogadom, ha valaki nem akarja:)Rad bizom!



a cimeteket kerem szepen a szerenyke@yahoo.ca mailemre.Mar nehanyotoktol megkaptam, de nem szeretem tartani, nehogy valaki feltorje es ellopja vagy ilyesmi.Ezert kerem ujra.


Koszonom , puszi Mindenkinek!:)

12 comments:

  1. Úgy látom,hogy lemaradtam....:( Pedig mindig benézek Hozzád, ez hogy lehet?????:( Szomorú vagyok,mert nem túl jó érzés neked,ha kevesen vettek részt a játékodban......Bocsánat.Észerevettem,hogy a rendszer nem mindig frissíti rendesen a kedvenc blogjaimat.:(
    Most utánaolvasok,hogy mi is volt itt? :)

    ReplyDelete
  2. Ohh Mammka:)Koszonom a vigasztalo szavaid, de igazan nem vagyok szomoru:))
    Ez az en unnepem, masra eroltetni veletlenul sem szeretnem, nem szoktam semmit.Jatek volt, ha valaki jatszik jo, ha nem nem, nincs vilag vege igazan:)
    Sajnalom, ha lemaradtal, de egyebkent reszt vettel volna:)

    Legyen szep napod!
    Koszonom a megjegyzesed!

    ReplyDelete
  3. Először szeretnék gratulálni a nyerteseknek és Neked Ágnes a szép játékért, egyre jobban tetszenek az ötletes játékok a blogon.
    Kívánom a résztvevőknek, hogy a történetük örökké tartson, a páros élet nem csak csupa szépből és jóból áll, mikor a nehéz rész sokáig tart, érdemes felidézni ezeket az első, boldog perceket, könnyebb túltenni magunkat a nehezén.

    ReplyDelete
  4. Koszonom Rozsa:)nagyon kedves hozzaszolasod volt , es tanacsod, es milyen igaz.
    Kosoznom, hogy reszt vettel!

    puszillak, szia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A lényeg lemaradt, köszönöm kedves Ágnes a jókívánságokat, puszillak:)))

      Delete
    2. Nagyon szivesen Rozsa:)orulok, ha oromet szerzek!

      puszillak, szep estet!:)

      Delete
  5. Kedves Ágnes!

    Nagyon örvendek, ha méltónak találsz az ajándékodra! Olyan jó érzés újra itt lenni... Küldöm az emailcímet, s várom a további bejegyzéseidet is!
    Minden nyertesnek gratulálok, jó volt olvasni a remek kis történeteket! Remélem nagyon hamar én is leírhatom ide a saját sikertörténetünket, ha a Jóisten is úgy akarja!

    Ölellek, Viktória

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ágnes, Kedves!

      Igen, talán a koromból adódóan nézem más szemmel a Valentin napot, vagy mert nálunk még nincs igazán nagy hagyománya.
      Valentin nap kapcsán nem csak a fiatalokra gondolok, akik a soros fiút vagy barátnőt köszöntik...
      Szerintem minden szerelem más, mindenki másképp éli meg. Vannak helyzetek, mikor belehal is kicsit (vagy nagyon) aki átélte, de nem cserélne mással. Meryl Streep és Clint Eastwood ragyogóan formálja meg ezt A Szív hídjai-ban...
      De a szerelem örök, és nem csak a fiataloké! :-)
      Ünnepeljük hát, bár nálunk 14.-én van a napja, addig még van idő készülödni !!
      Puszi! babi

      Delete
    2. babi Kedves:)

      Nem sokban ter el a velemenyunk, sot majdnem semmiben.Irtam par bejegyzessel elobb, a szerelemrol, es eppen ezt hangsulyoztam en is, hogy nincs korhoz kotve.
      Orulok, hogy hasonloan latjuk.:)

      Itt is februar 14-en unnepelik, uunepeljuk egyebkent, en csak elore hoztam egy kisse:)

      A helyzet, hogy en ezzel az unneppel egyutt nottem, megha nem is ilyen hagyomannyal szulettem, de mar a reszem, valoszinu a termeszetembol eredendoen is.
      Meryl Streep a kedvenc szinesznom, a filmet nagyon kedvelem, bar osszetett es sok vitathato van benne.

      Nagyon koszonom a hozzaszolasod, ertekes volt! es a cimed is koszonom:)

      puszillak, szia!:)

      Delete
    3. Viktoria:) orulok, ha oromet okoztam, koszonom megkaptam a cimed!!
      Bizom benne hamarosan olvashatom a johirt Rolatok!:)

      puszillak:)

      Delete
    4. Kedves Agnes,

      megprobaltam es csak ugy tudok belepni,ha a bejegyzesed alatti" Reply"rakattintok. Erdekes,demost valamiert ez van.
      Nagyon jo temat hoztal ,sokat lehetene errol beszelni.Kimerithetetlen,mint az erzes,amirol szol.
      A tortenetemhez meg csak annyit,hogy a sors ironiaja,vagy ajandeka? februar 14 -en kezdodott.Akkor azt hittem,ennel boldogabb nem lehetek.Ez is igaz volt,es az ellenkezoje is.
      De tuleltem,itt vagyok,probalom ezt a napot ugy nezni,hogy ajandek volt az eletemben.
      Amiert rosszul alakult,a nap meg nem veszitette el a jelentoseget:)

      Koszonom a kedvesseged,

      szeretettel olellek,

      Eniko

      Delete
    5. Eniko Kedves:)tokeletes zarmondat.Ennyivel is gazdagabb vagy, van, aki soha nem eli meg.
      Ez valoban kulonleges, hogy azon a napon kezoddott:)vegyuk inkabb ajandeknak!

      A tema meg visszater 14-ig, teljesen lamour hangulatban vagyok:)

      Puszillak, nagy oleles es nagyon koszonom , hogy elmeselted nekem, es a hozzaszolasod!:)

      Delete