Friday, December 30, 2011

2011 végére...


"Dobd el ezt az évet  a múlt  nema bortonebe. Hadd menjen, ha  nem volt tokeletes, és köszönd  Istennek, hogy mehet."/ismeretlen


Itt ulok , toprengek, hogy mit is irhatnek ebben a nehany oraban, ami az evbol hatra van.Mi az, amit lerogzitenek.
Nagyon bizakodva tekintettem erre az evre, es ennek ellenere nagyon sok rossz tortent.Masoktol is azt hallom, kemeny volt.
Persze nagyon sok jo is volt, egyik mellett sem mentem csak ugy el, nem engedtem, hogy barmi bearnyekolja.
 Uj tervet keszitettem az uj evre.Melyeket lelegzek, meditalok majd reggel is, es elengedem magambol mindazt, ami hatrahuz.
Nem fogom egeszeben varni es keszulni ra.Maradok a reszleteknel, es csak naponkent, falatonkent fogadom.
Nem leszek, mert nem lehetek reggeltol estig boldog, de minden napban boldog leszek egy kicsit.


Ezt kivanom Mindenkinek, Mindannyiotoknak, minden napra jusson egy falat boldogsag 2012-ben!


Legyen Boldogabb, szebb Uj Evunk!:)

28 comments:

  1. Jó falatozást, Boldog Új Évet:))**

    ReplyDelete
  2. Koszonom, es viszont kivanom itt is:))

    puszillak:)

    ReplyDelete
  3. "Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben."
    Arany János
    Boldog új évet kívánok!

    ReplyDelete
  4. Kívánom, hogy egy év elteltével csak derűs, elégedett, örömteli eseményeket kelljen leltározni!
    /A fejléc fotók gyönyörűek! Már tegnap is akartam mondani! :)/

    ReplyDelete
  5. Neked is nagyon boldog, egészségben, örömben gazdag, békés, áldásos új esztendőt kívánok!

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű a fejlécben lévő képed is. A végtelenséget látom benne. Nagyon békés, boldog, egészségben, szeretetben és sikerekben gazdag új évet kívánok. A boldogság a részletekben található.
    Szeretettel:
    Mrita

    ReplyDelete
  7. Minden elképzelhető szépet és jót erre az évre! Én csináltam egy időben, hogy lefekvéskor ösz-szedtem az aznapi szépeket, s kiderült van szép is a hétköznapokban, csak fel kell fedeznünk őket. (Hát mostanában ezt még nekem is gyakorolnom kell(ene)!)

    ReplyDelete
  8. Kedves Agnes,

    raadaskent itt is Boldog Uj Evet kivanok Neked es szeretteidnek!
    Jovore,Veled,Ugyanitt:)

    Puszi, Eniko :)

    ReplyDelete
  9. Boldog Új Esztendőt, csak örömöt kívánok neked az Új Esztendőben!

    ReplyDelete
  10. Ágnes, Kedves! A spamak között találtalak, de az utóbbi két napban még nem volt időm úgy írni, ahogy szerettem volna. Bepótolom, addig is, itt is BUÉK :) Puszi

    ReplyDelete
  11. Aranyos Lanyok es Fiuk:)

    Nagyon szepen koszonom a kivansagaitokat, es a kedves szavakat!!

    A fotot orom cserelni, soha nem hagyjatok szo nelkul:)Kati:) Rita:) kulon koszi:)

    Holdgyongy:) sajnos nekem si figyelmeztetni kell magam, de be is fogom tartani most!!

    Viragocska:) hu de reg volt az a level:))
    amikor irtad, hogy itt maradtam, marmint a blog es semmi nem tortenik, en is szomoru lettem:)


    Eniko itt is koszonom!!:)


    Puszi es koccintas mindenkinek!!!

    ReplyDelete
  12. Csilla Kedves:)

    Kulon koszonom ezta versiked is!!!

    nagy puszi erte:)

    ReplyDelete
  13. Agnes,azt kivanom neked (es mindenkinek, aki kedves neked), hogy 2012 a beteljesult vagyak eve legyen!
    xoxoxo

    ReplyDelete
  14. Draga Klara:))

    Meg eppen itt kivangatok es pogacsa sutes kozott ingazom:))

    Nagyon Nagyon Boldog Uj Evet KIvanok Neked es Mindenkidnek:)))

    Kosoznom a kivansagod, jo lenne, ha egy jobb ev lenne:)

    puszi es oleles Neked!

    ReplyDelete
  15. Kedves Ágnes,
    békés, boldog új esztendőt kívánok.

    ReplyDelete
  16. Örömteli, Békés, Boldog Új Esztendőt kívánok Nektek! Erika

    ReplyDelete
  17. Boldog Új Évet (jobbat, szebbet, könnyedebbet) Neked is kedves Ágnes.

    ReplyDelete
  18. Jó is volna, ha lehetne beosztani minden napra azt a falatka boldogságot.....
    Boldog Új Évet Kívánok!

    ReplyDelete
  19. Aranyos Lanyok:)Rozsa:)Erika:)Jutka:)tami:)

    Nagyon szepen koszonom!! es viszont:)

    puszi, sziasztok jovore!:)

    ReplyDelete
  20. Ágnes, Kedves!!

    Öröm olvasni az írásaidat, szívemből-lelkemből szólsz, de nem csak én vagyok ezzel így. Engedjük el a régi rosszat, ami történt velünk ezévben és örüljünk az új évnek, ami jó is lehet!
    Álljon itt végezetül egy vers, mellyel kívánok Neked és Családodnak Békés és Boldog Új Esztendőt nagyon sok szeretettel!

    Nagy László: Adjon az Isten

    Adjon az Isten
    szerencsét,
    szerelmet, forró
    kemencét,
    üres vékámba
    gabonát,
    árva kezembe
    parolát,
    lámpámba lángot,
    ne kelljen
    korán az ágyra hevernem,
    kérdésre választ
    ő küldjön,
    hogy hitem széjjel
    ne dűljön,
    adjon az Isten
    fényeket,
    temetők helyett
    életet -
    nekem a kérés
    nagy szégyen,
    adjon úgyis, ha
    nem kérem.

    ReplyDelete
  21. Draga babi:))

    Nagyon megorultem a kedves szavaidnak, Neked:)

    Kulon koszonom az egyik nagy kedvencem a vers:)


    KIvanok Nagyon Boldog Uj Evet Neked, Mindenkidnek, szebbet, jobbat:)csupa szepet:)

    puszillak es nagy oleles!

    ReplyDelete
  22. És Ágnes, kedves! Ugye folytatod a lélekmelengető, elgondolkodtató írásaidat 2012-ben is?! Úgy legyen!
    Reményteljes vidám évet kívánok!
    Szilvi

    ReplyDelete
  23. Draga Szilvi:)

    Nagyon kosoznom a kivansagod, es persze viszont en is a legjobbakat, legszebbeket kivanom!

    Es persze, hogy folytatom:))joleso kerdes volt:)

    puszillak, szia!

    ReplyDelete
  24. Nagyon boldog új esztendőt kívánok neked sok szeretettel!!! Nem akarom cifrázni-csak annyit kívánok, amennyit Te szeretnél Magadnak! Ha az bejön, akkor minden ok-igaz? :)
    Ölellek! ♥

    ReplyDelete
  25. Koszonom szepen Froni:))Viszont kivanom a legszebbeket az Uj Evre Neked es Csaladodnak!!

    puszillak!

    ReplyDelete