Sunday, December 25, 2011

pizsamás reggel...


...haloinges vagyok, mar kicsi koromban is haloingem volt , ami akkor is reggelre a nyakam kore tekeredett, megis azt szeretem a tekeredesevel egyutt ma is.
kamaszlanykent  rovid ideig eltem a batyamekkal, kedves emlekem  O pizsama nadragban szeretett aludni csak , igy a folso az enyem volt.Ezt kesobb parkapcsolatban gazdasagos oltozkodeskent kezeltem.Felesege a folso, ferje az also:)
Amikor elkoltoztem a kislanya az ott hagyott haloingemmel aludt sokaig, tilos volt kimosni.
Aztan eler a sors , hogy olyan helyen elek, ahol karacsony reggelen az egyik legfontosabb ruhadarab  a szep pizsama, haloruha.Abban bontanak ajandekot, toltik a fel delelottot.Elgyengultem es lett egy ket piros pizsamam, ebbol az egyik legszebb Budapesten csucsul nagy banatomra.Miert ne az utan vagyakozzunk, ami elerheto tavolsagon kivul van?:)nem is en lennek.
Pizsama, haloing, kontos, pongyola, papucs, zokni...egyszer vettem a  faradtsagot es utananeztem egyaltalan honnan ered a pizsama tortenete, es mekkora fejlodesen, atalakulason ment keresztul.
Vegulis ejjel is jol oltozotten kell kinezni, az ember soha nem tudja almaban kivel fut ossze:)

Tovabbi szep Unnepelest Kivanok, pizsamaban vagy szep, elegans ruhaban:)


* foto a netrol, 1943 Sears aruhaz katalogusa.Az osszes piros pizsamam , haloingem odaadnam ezert a kollekcioert:)