Tuesday, December 13, 2011

Aeggie...

...csak beestem a hazba, ki volt szamolva minden percem, hogy sietek tovabb.Neha tulvallalom magam.Hasonlitottak mar egyik kezemben karacsonyfat, masikban zongorat egyensulyozo emberhez, es ha valaki igy latvan is ker valamire , nem fogom visszautasitani.
Talan hibam a nehezen nemet mondas, nem is tudom eldonteni.
Csorgott a telefon,kiirja a nevet, szamot..van , aki szur, es nem veszi fol, ha nem olyan pillanatban hivjak.En is neztem, es tudtam nem ket perces beszelgetes lesz, a masodperc toredekeig en is merlegeltem.Melyet lelegeztem , megallitottam az idot, leultem a telefonnal a kezemben; Hello..yeah it's Aeggie..valaszoltam .Nagyon koszonte a lapot amit postan kuldtem neki, elmeselte, hogy evek ota csak e-mailen kap. Megtudtam, hogy mit vasarolt ,milyen sokat fizetett, es az unokaoccset egy antik uzletbe kiserte el vasarolni.Panaszkodott a novekvo arakrol, es ujbol megnyugtattam a heartmur-mur nem eletveszelyes, nem fenyegeto rendellenesseg.Jatekosan mondtam, csak egy extra beat..nevetett, hogy o nem tud elvesztegetni extra dobbanasokat:)Ket oran at beszelgettunk, nevettunk, mesterkelten mergelodtunk, elropult az ido.Finoman koszontem el, mert meg orakig tudott volna meselni, es en is .

Az embernek arra van ideje, amire szakit, tartja a mondas.Sokan fokuszalnak a 24-i estere, amikor meggyujtjuk a gyertyat, es egyetlen ilyen pillanatba probalja suriteni azt, amit elvar ettol az estetol.

Kicsi gyerekkorban olyan fontosak az aprosagok, mekkora a fa, melyik diszt hova helyezzuk, lesz e olyan kalacs, kakao, gondosan visszaigazitani a szaloncukor papirjait, ne lassa senki, hogy kiloptuk.Ezek az apro reszletek teszik olyanna, azza, ami.Megbujva lesni a nagyobb tetstver mergelodeset, amikor kibontja az ures papirt, es most O is ujra igazithatja vissza.

Felnottkent elvesznek az apro pillanatok fontossagai a rohanasban. Orulok, hogy leultem beszelgetni, mert ez is karacsony volt mar..apro resze, ahogy megszolit..Aeggie..az a es az e kozotti hang, amilyen betu nem is letezik, eppen ezert csak az enyem, es, hogy szereti a hangomat hallani, ez meg csak az Ove...