Monday, December 5, 2011

első...



...eletunkben az elsok, elso elmenyek, esemenyek mely nyomot hagynak.Az elsore mindenki emlekszik. Elso csok, elso szerelem, elso gyermek, elso munka...

Nagy hiba ez, serto a masodikra, harmadikra, sokadikra nezve.

Hajlamosak vagyunk csak az elmenyre, esetleg az abbol adodott fajdalomra koncentralni, es nem figyelunk oda az emberre.A legfontosabbra.Megfosztjuk magunk attol, hogy sokadikra is elsokent oruljunk valaminek, valakinek.
Ma megkaptam az elso idei kepeslapom:) Mrita (Enni élvezet, vagy kaland csupán?)..KOSZONOM SZEPEN!
Meg nincs diszitett fa, de ezzel a lappal nyitottam az unnep fele, kiakasztottam ket fenyoag koze, es nagyon tetszik:)
Kulon orultem egy konek, amit a lappal egyutt kaptam, es a papirnehezek bekam szajaba tettem, ott jo helye van...bizom benne olyan szerencset hoz, amilyen szeretettel kuldtek es fogadtam!Es ugyanigy orulok majd a sokadiknak is!

4 comments:

  1. Hát....tavaly ,meg több éve már, szorgosan küldtem a képeslapokat.Úgy gondoltam,hogy az idén kihagyom,illetve csak egyet.kettőt.Pedig az olyan jó, amikor kitehetjük.:)
    Érdekes: nálam nem ilyen nagy emlékek az első csók és egyebek....Ki érti ezt?:)

    ReplyDelete
  2. En soha nem kuldtem sok helyre, csak szuk csaladi korbe, es onnan is kaptam, igy nincs olyan tul sok:)Valahogy ugy voltam ezzel, mita telefonszamommal, mindnekinek , barkinek nem adnam meg.Nem ertem azt, aki csak osztogatja.Nekem kell, hogy jelentsen valamit:)Tudom furabogar vagyok en.

    Az iden viszont sok lapot adtam fol, itt a blogban is kedves gondolatcserelo emberkeknek, baratoknak.Jo volt kuldeni, es jo volt ma kapni az elsot:)

    csakugyan erdekes Mammka, mert meg mindenki arrol beszelt nekem, hogy na az elso, az felejthetetlen:))

    Szivesen kuldok Neked is lapot, ha elfogadod:)

    ReplyDelete
  3. Kedves Ágnes!
    Örülök, hogy megkaptad a lapomat, izgultam, hogy még karácsony előtt érkezzen. Remélem, hogy a kő sok szerencsét hoz majd. Nagyon jól néz ki a papírnehezék béka szájában. Nagy az én örömöm is.
    Szeretettel ölellek, puszi
    Rita

    ReplyDelete
  4. Rita Kedves:))

    Nagyon orultem, azonnal heleyet kerestem a lapnak,jo ranezni:))a kovet meg dorzsolgetem neha es ugy kepzelem jo szerencset fog hozni,nagyon szep szine van.

    Koszonom megegyszer, kedves volt Toled:)

    puszillak, szia!

    ReplyDelete