Thursday, December 29, 2011

(nem) csak gyerekeknek....




 
..amikor ide koltoztunk es leesett az elso ho, hatalmas hoembert epitettunk.A szomszednenim nevetett, hogy en vagyok a nagyobb gyerek.
Minden evben hoemberezunk, szankozunk, hogolyozunk, hoangyalozunk..soha nem fogok kinoni, kioregedni a jatekbol , mert letelemem.
Igy semmi meglepo nincs abban, hogy elovettem egyelore a benti kis hoemberem, mert nincs meg akkora havunk, es jobb hijjan , hoember levest foztem.


Hozzavalok:  csokipor cukorral keverve
                           marshmallow vagy pillecukor
                           forro viz, vagy forro tej
                           candy cane/cukor bot:)
                           nehany puszi a hoembertol

Elkeszites: a bogrebe beleontjuk a csokipor kevereket
                       majd beledobjuk a  pillecukrot es a nehany puszit a hoembertol, mint kulonleges aromat.
                     erre raontjuk a forro vizet, vagy tejet
                    vegul osszekeverjuk a cukorbot segitsegevel
Utana leulunk es lassan szurcsoljuk, kortyoljuk..szep lassan atjarja testunk a meleg teli hangulat...



Jo etvagyat kivanok!:)


13 comments:

  1. De jó! A csokipor, akár kakaó is lehet..?
    A cukorbot, az botmixer? Ezt ki akarom próbálni!!:))))

    ReplyDelete
  2. Évekkel ezelőtt már felnőttként én is nagyon tudtam játszani, bolondozni, s ahogy olvastalak döbbentem rá, sajnos sikeresen kiölték belőlem. Ne haragudj, szebbet kellett volna írnom, de ez most kijött belőlem. Őrizd sokáig a gyereket benned!!!

    ReplyDelete
  3. Szép a fotó a fákkal, nagyon szeretem őket!!

    ReplyDelete
  4. asszem as cukorbot az a csíkos fehérpiros télijelkép cukor görbebot

    ez a hóember leves szuper
    főleg az összetevői: és főleg a hóemberpuszi, (az biztos olyan, amitől piros lesz az ember orra kinn)

    ReplyDelete
  5. Szeretem a hóesést és a sétát is mikor esik, az unokák mellett sikerül megőriznem azt a gyerekes viselkedésemet.
    A recepted tetszik, ha nem is minden kapható nálunk hozzá, lehet helyettesíteni, ki fogom próbálni, köszönet érte Ágnes.:))

    ReplyDelete
  6. Adrienn:)szerintem jo a kakaopor is, es igen az a mixer:D
    Remelem izleni fog:))

    ReplyDelete
  7. Holdgyongy:)dehogy haragszom, es ertelek, hidd el.Nekem is vannak nehez periodusaim, mint mindenkinek..de ha leesik a ho, a jatekot senki nem tudja elvenni tolem:)

    Koszi a kommentet, meg van egy ket erdekes fas fotom tegnaprol..szeretem fotozni en is.

    ReplyDelete
  8. Katalin:) jol felismerted, van sokkal nagyobb meretu is, de iden csak ilyen kicsit vettem valamiert.
    Gyerekkel egyutt jatszani szerintem nagyon jo recept, vagy neha magunknak is:)

    ReplyDelete
  9. Rozsa:)orulok, ha kiprobalod, foleg a gyerekekkel biztosan tetszik majd nekik:)
    Es igen, jo megerozni a gyerekbol:)

    ReplyDelete
  10. Hóembert régen építettünk, de a hóangyalt még az én 75kg-mal is megcsinálom ha van legalább 10centis hó (sajnos erre felénk nem minden évben)
    Hóember leves, ötletes!

    ReplyDelete
  11. Ági, tetszett ez a vidám ötlet, a hóember főleg, de a levest nem próbálom ki,a
    marshmallow-ot nagyon nem szeretem, a tejet szintén...egy meleg puncsot azt iszom helyette veletek!
    Kívánok Nektek boldogságos , szép Új Évet!!
    Judit

    ReplyDelete
  12. Jutka:) az iden en is ketsegbe vagyok esve, eddig alig volt valami keves ho.Eszakabbra kell majd koltozni mar latom, ha hoembert akarok:D
    Probald ki a levest:)

    ReplyDelete
  13. Judit jo nem banom, puncsozzunk:))

    Koszonom a kivansagot es en is kivanok viszont Nagyon Boldog Uj Evet!!

    puszillak:)

    ReplyDelete