Sunday, December 18, 2011

a fönti fotó...




Meg soha nem voltam igy elmaradva a fa diszitessel, de mar nem stresszelek.Ma elkeszitettem az ennivalo diszeket..rizspuffancsos, mezeskalacsos, es aztan mandula  dio mogyoro..mind mind a fara valo...kulon megorultem a mini mandarinnak, aminek a heja is eheto, mezedes.
Szeretek jatszani, ezt jatekkent kezelem, a keszulodest.Jo, ha megorzunk sokat a gyerekbol, ilyenkor van mihez nyulni, pl a gyerekes lelkesedes, keszulodes, a kis pillanatok fontossaga.Mar kamaszkent sem szerettem azokat a felnotteket, akik elfelejtettek milyen volt gyereknek lenni, kesobb felnottkent sem kedveltem.Gyereket csak ugy lehet nevelni, ha magunkban orizzuk a sajatunk, es ha nem is tarjuk fol magunk egeszen, de mashogy tudunk kezelni konfliktusokat igy.Egeszen emberien.
Szeretem folfedezni magam gyerekekben, raismerni, hogy igen, en is eppen ilyeneket csinaltam, es eppen igy.
A neten amikor ratalaltam a fekete feher fotora a kislannyal, akkor is lattam magam.Igy vartam a tetstvereim erkezeset, szazszor kiszaladtam kinezni.
Egy kicsit eljatszottam a keppel, mert raadasul a mostani hazunk ablaka is eppen ilyen, es lattam magam 8-9 evesen...
 Rozsanak is megigertem ezt a  fotot..:)ilyen lett!


Szep hetet kivanok Mindenkinek!, nyugodtat..olyat mint cicuka.Elneztem, hogy vezetes kozben mennyi turelmetlen ember volt..itthon cicuka egeszen 45 percig jatszott egy hajcsatommal.Megszunt szamara a vilag...