Saturday, December 17, 2011

tükörkép...


A tukrokben az a rossz,(es az a jo is) hogy soha nem hazudnak, nyelvem oltottem ki, mert ma este sem hazudott.Nyuzott vagy kislanyom-hallottam anyu hangjat- ne fogd ossze a hajad, az csak jobban kihangsulyozza-folytatja tovabb.Jo, hat szetkocoltam.


Keson ertunk haza, a sotetseg fatyola korbeolelt, es olyan jol belebujtam.Ugy kepzeltem mar nem lesz erom irni .
Elutaztunk kicsit, ahogy itt merjuk a tavolsagot vagy messzeseget, csak 3 oras ut, ha jo a forgalom.Jo volt mindket iranyba, nem volt tomorules.Egy barati csaladot latogattunk meg, pici babajuk szuletett, Sandra a neve.Es gyonyoru:)
A pici babak pihe puhak, jo illatuk van, es ha Ok is igy gondoljak Rolad, akkor igazan nagyszeru idot lehet veluk tolteni.Kibabaztam magam:)


Furdes utan , ha meg mindig faradt vagyok, ilyenkor karacsony tajan, nagyon szeretem nezni a Little women cimu filmet.
A film par percen belul karacsonyt ad, olyan nagyon szepet, tisztat, mint az elso ho, ami beboritja a tajat es meg csak bentrol csodaljuk, meg senki nem lepkedte ossze...


Ma aludhatok , egeszen sokaig aludhatnek, de mar a hajnal izgat, a tavam, amit reg lattam Napkeltevel...ugy erzem lesz egy randevum reggel, a Nappal, es a toval...joejt nekunk:)




*foto a netrol

6 comments:

  1. Szép volt nálad,újra.....
    Azt hallottam egyszer és ez biztosan így van szerintem,hogy azért olyan jó a babákkal lenni,mert ők még nemrég jöttek a mennyből és magukon hordozzák Isten sugárzását.....

    ReplyDelete
  2. Szerencse, hogy mindig vannak az embernek szépségei, amiket ha elővesz lesímitják a lelkét. Mammka igazad lehet!

    ReplyDelete
  3. Kedves Mammka:)igazad lehet a babkkal kapcsolatban!Kosoznom kedvesseged!:)

    Szep, aldott vasarnapot kivanok:)

    ReplyDelete
  4. Kedves Holdgyongy:)az a kepesseg, hogy barmilyen nehezben megtalalja az ember, azonnal valami szep utan nyul, az nagyon jo, ha van nekunk.
    Ez a film annyira szep, 4 lanytetsverrol szol tobbek kozott, hogy barkinek ajanlani tudom.

    Kosoznom Neked is!

    Aldott, szep vasarnapot kivanok:)

    ReplyDelete
  5. Kedves Ágnes, nagyon jót mutat a kép.
    Békés, meghitt vasárnapot kívánok.
    Puszillak:)))

    ReplyDelete
  6. MOst indulok a partra, kicsit havazik is:)

    Szep, aldott Vasarnapot kivanok Draga Rozsa:))

    /van egy fotom, fekete feher, elsoaldozo vagyok, a kilslany arra hasonlit, majd megmutatom:))

    puszillak! sietek, mert nelkulem kel fol a Nap:))

    ReplyDelete