Sunday, December 24, 2017

x-mas weekend /2


Hajnali ebredes megint, tul eros a legnyomas, tul kozel vannak a tavak, raadasul eppen ketto kozott vagyunk.A tohatas eros az egeszsegesnek is.
Kiengedtem a macskat, a harmadik szomszed ablaka mar vilagit, egyedul bele a sotetsegbe.Nagyon rossz alvo a lakoja, barmikor engedem ki vagy be a macskat, szinte mindig vilagit.A kepeslap szama maradt egy, oriasi visszaeses a ket evvel korabbihoz is, ot eve meg meg tele volt az ablak.
A kendobe burkoltam magam, meleg van , megis ugy csinalok mintha faznek, kakaot kortyolok, kozben csapongok..ahogy szoktam ilyenkor.Ez az en idoszakom egeszen.Regi karacsonyok kozott jarok, nekem a mostani tetszik a legjobban.
Erdekes ez a blog vilag..lassan 9 eve irom, sok sok "baratsag" alakult, novekedett, erosodott meg az evek alatt.Van egy varos a Tiszahoz kozel, ahol ribizlibokrom van, az enyem, engem idez..nem sokkal messzebb hovirag bokrokrol jutok eszbe, azok is az enyemek, igy a  messzesegbol is.A deli hatar menten piros naprafprgo irja a nevem.Ugy vagyok jelen, hogy megis nagyon tavol..
Ausztraliaban , ahol mar majdnem karacsony napja van, ott is egy egy gondolat rolam, rolunk szol.Es persze Ukrajnabol is kaptam legutobb levelet, nagyon kedveset.Erdelybe meghivot is kaptam, barmikor betoppanhatok, kopogtatas nelkul:) de Ausztriaban, Angliaban sem lennek elveszett.
Zalaban a kutyam/macskam lelket is ismerik, igy tavolbol is..Debrecenben mast is kapnek a pulykakason kivul, Veszpremben is lenne kivel cappuccinozni, es a germanoknal sem maradnek hoppon.Franciaorszagban lenne aki segitene a divat varosat felfedezni..a teljesseg felsorolasa nelkul..jelen vagyok, jelen vagyunk egymas eleteben ..az utazasaink ugy valosulnak meg, hogy agynemut sem kell huzni a vendegszobaban...en most kepzeletben egyutt kakaoztam mindannyiotokkal!:)

Boldog Karacsonyt , Mindannyiunknak!:)