Monday, December 11, 2017

freedom sajátosan...


A konyhabol lattam amint gyengen havazni kezdett.Nem akartam senkit bevonni, gondoltam meglogok, egy ket aprosag hianyzott a suteshez, veszek egy forro cappuccinot, es megizlelem a pelyheket..most csak egyedul..az utobbi idoben a ferjemmel megyek mindenhova, de alapvetoen oriasi szabadsagigenyem van es barmennyire orulok annak, hogy ujra egyutt vagyunk , labadozik, megis nem tudom magam megvaltoztatni, ilyen vagyok.
Szoval kiloptam a  taskam, csizmam, vastag kardiganom a tornacra..a kocsihoz leszaladtam, beinditottam...szolt a zene a konyhaban, surogtem forogtam..a ferjem a nappalibol felhivott!?!?..szokott ilyet csinalni, hulyeskedni..ez adta az otletet, a visszatrefahoz:)..osszekaptam magam, de Csilikem szemfules a szoknyamba kapaszkodott a fogaval:D jo hat akkor ot viszem, lesiettunk, kapunyitas, mar kinn is voltunk..az utcan piroslampat kaptam, akkor felhivtam:) kerdezem nem ker semmit..azt mondja nem..mondom akkor kb fel oraig ne is kerjen, mert nem a konyhabol beszelek...ha nem hivom, talan eszre sem veszi, hogy megleptunk:)
Megvettuk amit kell, a meleg italt is , lefotoztam a dekoralt padot, igy havasan sokkal szebb..
Az iden nem akartam sutni, gondoltam veszek valami tortat, aztan megis beadtam a derekam a keresre..kurtos kalacsot sutottem a sutoben, a nyujtofas modszeremmel:) plusz egy kokuszos tortat..holnap megprobalom lefotozni, ma mar nem volt enrgiam, mivel be is csomagoltam mar..
B. most hozta fol a postat..kepeslap jott, megint Thunder Baybol eszakrol..evek ota kuldenek lapot, nem a mi nevunkre..egyik evben visszairtam, hogy itt kik laknak en is egy karacsonyi lapot kuldve..aztan kovetkezo ev kimaradt, de most ismet itt a lap..hat jo, orulok:) majd kuldok en is nekik..holnap 12..holnap mar enkelhetem a 12 nap karacsonyig dalt...