Monday, December 18, 2017

hajnal...

 ... 4-kor ebredtem ma,keszitettem egy forro kakaot, kiultem a nappaliba, bekapcsoltam a fan az egoket,  es csak neztem es neztem..annyira szep, megnyugtato, kozben hallani ahogy ebred a varos.. sokkal gyerebb a forgalom , mint maskor..ez mar olyan karacsonyi varos a fulemben.
Egyik nap a radioban a lany arrol beszelt, adott otleteket  hogy viselkedjunk a munkahelyi karacsonyi partykon..mit vegyunk fel es tenyleg hogy viselkedjunk.A ruha legyen megfelelo, odaillo, de ne minden szemet magara hivo.Beszelgessunk de tudjuk mennyi az eleg, ne akaszkodjunk senkire sokaig..mennyit igyunk egyunk...erdekes volt hallgatni es bar ugy gondoltam ezeket alapvetoen felnott emberkent illik tudni de pl a beszelgtessel szerintem jot mondott..van aki nem tudja mi az eleg, hol a hatar.
Nezegettem ruhakat, ugy kepzelem fugg a munkakortol is ki mit visel.Neha eleg egyetlen darab is ami unnepive emeli a megjelenest, egy szep folso, vagy ekszer, vagy taska...vagy csak a lelkunk unneplobe oltozve, jobb minden sminknel:)