Wednesday, December 20, 2017

advent-i...


A pottyos levelu viragaim belehaltak az en kozel ket honapos tavolletembe, helyukre Mikulas viragot tettem.Addig addig araszolok, mig vegul ismet kidekoralodott a haz.Pedig most nem is akartam.
A kekszes tartaly meg ures, a karacsonyi zoknik is, meg a macskaet is megtalaltam.Ma meg ezeket kell elhelyeznem, normalisan a kandallohoz szoktam, de oda most kepeslapokat tettem.Az emlitett ablakon meg mindig csak egy lap van, atsuhant a fejemen, hogy kuldok egyet en is:) legyen ketto, mert parosan szep az elet, de gondolom tul furcsa lenne .
Csak azert volt ket napig plusz, hogy a csodas feherseg eltunjon, elolvadt minden.Igy most bizonytalan , igernek havazast de nem hiszek nekik hogy oszinte legyek..mult heten -21 fok is volt, ezt nem igertek, csak jott, aztan pluszt igertek erre a hetre vegig de ma mar minusz van megint.Ilyen idojarasjelentest en is ossze tudnek allitani.Felhos, de nehol kisut a Nap, van eselyunk keves csapadekra, talajmenti fagy , majd felkuszik kisse a higany...ebben szerintem minden benne van:)

-Ki ez a ferfi a konyhamban? kerdezem a ferjem, aki most eloszor diot pucol..izig verig uzletember, soha nem csinalt meg ilyen reszfeladatot itthon:)

Csilinek uj bundas dzsekije van, nem is nagyon lehet levnni rola, annyira szereti.Csak neztem ide oda, korbe mindenhova, megakadt a szemem eg egy karacsonyin...mas lesz az unnep, szerencsere  megis ugyanolyan..