Friday, December 8, 2017

csak fecsegek...

 Bar nem kivannam ujra atelni azt a megprobaltatast amit, megis a rengeteg rosszban volt jo.
Mig maskor kulso csillogassal diszitessel keszultem az unnepre, hozott es ut kozben felvett szokasaimmal , dekoracio, ajandek, a tokeletes ajandek beszerzese, az etelek, a sutes fozes, a ruha...beleporgettem magam valami olyan kenyszerbe, hogy csak akkor unnep az unnep ha ez mind megvan es idoben es hibatlanul.
Felszabadultan mosolygok, jarok, mert a mosolyom mogott ott van a titok , en mar tudom mi az unnep.
Mikozben ilyenek suhannak at a fejemen, megint nagyon suru minden napom, es kozben azert keszulok is.
Orvosi latogatas, labor, rontgen gyogyszertar, gyogytorna  kozott megvettuk a fenyot.
A ferjem ult  a kocsiban en mutogattam melyik tetszik...ugyanaz tetszett mindannyiunknak:) a fenyo a tornacon van, illatozik, jovoheten diszitjuk es gyonyoru, ket meteres, mint amilyet mindig valasztok.
Ma koran indultam, megint vezettem par szaz kilometert:)
--itt aztan elaludtam, nem tudtam befejezni
Nem eszunk ilyesmit , de minden evben ketszer elmegyunk a Torontoban levo magyar hentesuzletbe.Most egyedul mentem, mert eleg hosszu ut, oda vissza kb fel nap ha nincs dugo..szerencsere nem volt, delben mar  itthon is voltam, illetve voltunk, Csili jott velem.Meg is kerdeztem most hany eves a bacsi, aki ennek az egesznek az ertelmi szerzoje, a tudas hordozoja..most volt 90 eves, de meg tegnap is szaladt szinte.Szellemileg is teljesen friss.Ugy kesziti a hurkat, kolbaszt, disnzosajtot, mint odahaza..ha becsukom a szemem az illatok hazavisznek, hallom szuleim hangjat, latom a hazat...ugy minden eletre kel, ha csak kepzeletben is.Kisse olyan , mint az a karacsonyi dal..I'll be home for christmas....if only in my dreams...
Magyaros talat szoktam kesziteni , most is az lesz..