Saturday, December 23, 2017

x-mas weekend/1

 Meg mindig imadok jatszani, szerencsere semmit nem veszitettem belole.
Ma megkezdtem a karacsonyi hetveget, amire ugy keszultem, de uuugy...azt kepzeltem majd jo sokat pihenek, olvasok, teblabolok, szoval csak ugy leszek.
A hajnali ebredesunk utan visszaaludtam, fel 9-ig!! hajnal fel 5 kor meg semmi jele  nem volt, de a kozben eltelt negy ora alatt minden feherbe borult, havazott gyongen...ugy dontottem az utolso hianyzokat meg elmegyek megvenni, mert a havazas ugy nezett ki napokig nem fog elallni, valoszinu erosodik is, fel kell keszulni.El is mentunk last minute vasarlasra, viszonylag gyorsan haza is ertunk, fincsi cappuccinot kaptam kozben, azt szurcsolgettem nem kis oromomre.Mar a kapu bezarva, felig atoltozve voltam, B. kozli hogy vennunk kell sot a haz fouti reszere, a jardat le kell sozni.A ferjem is ujabb otletekkel allt elo, visszaoltozes, de mar csak a legkozelebbi boltba mentunk.
Tegnap este megneztuk a Reggeli Tiffanynal A. Hepburn filmet..onnan jott az otlet, amikor meglattam a hercegnos tiarat..vettem egy telapos sapkas tiarat, aztan itthon atoltoztem, azt a  fejemre raktam, es kozoltem ma  konyhatunder vagyok..igy fogtam hozza a suteshez.:D
Sutottem egy diokoszorut, meglepetes kurtos kalacsot, holabdat, kokuszgolyotValamivel 12 utan kezdtem sutni es mar fel 4kor kesz voltam mindennel.Most a kulsovel is eleg elegedett vagyok, szepek is a finomsag mellett.
Aztan rendet raktam masodszor is a konyhaban, es megfurodtem, majd leultem ide leirni ...
Jo a nap visszagondolva is...kellemes zeneben sutogettem, a kis allataim tarsasagban..a ferjem meccset nezett, neha hallottam a gooolt hangosan kialto riportert..B. tarsasaggal volt ...es havazott, feher a karacsony megis..
A mai meccs hatterzaja olyan volt, mintha semmi nem is tortent volna, minden a megszokott...az is hogy en tiaraval a fejemen sutok:)